کد خبر : 142009
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 22:33

لابی اسرائیل کار خودش رو می‌کنه فرقی بین ترامپ و هریس نیست

لابی اسرائیل کار خودش رو می‌کنه فرقی بین ترامپ و هریس نیست
 قبلا نوشتم که متغیر انتخابات آمریکا به هیچ وجه تعیین کننده معادلات امروز جنگ اسراییل در منطقه نیست. چرایی آن را از زبان مرشایمر بشنوید!

به گزارش اطلاع با ما، جواد میر گلوی بیات- اسرائیل:   قبلا نوشتم که متغیر انتخابات آمریکا به هیچ وجه تعیین کننده معادلات امروز جنگ اسراییل در منطقه نیست. چرایی آن را از زبان مرشایمر بشنوید!

مرشایمر معتقد است که فرقی ندارد که بایدن در کاخ سفید باشد، یا هریس یا ترامپ، در مساله اسراییل درب روی همان پاشنه خواهد چرخید که تا الان چرخیده. او معتقدy که کاملا هریس بحث خاصی مطرح نکرده که بخواهد موضع امروز آمریکا در قبال اسراییل را تغییر دهد!

مرشایمر لابی اسراییل را قوی‌تر از این حرف‌ها می‌داند. او اگرچه قاطبه جامعه و هواداران دموکرات‌ها به حمایت از فلسطین پایبندند، ولی حتی در همایش‌های انتخاباتی حزب دموکرات اجازه سخنرانی به حامیان فلسطین را ندادند، با اینکه قبل از همایش این مساله مطالبه بزرگی برای هواداران حزب دموکرات بود!

بنده معتقدم که در انتخابات آمریکا اگر هریس انتخاب شود که همین سیاست‌هاس فعلی دنبال خواهد شد، و اگر ترامپ انتخاب شود که سیاست‌ها کاملا به نفع اسراییل تغییر خواهد کرد!لذا در تصمیم سازی نباید مانند وعده آتش بس منتظر انتخابات ماند.

برچسب ها :اسرائیل ، ترامپ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.