کد خبر : 43431
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1402 - 23:11

قشم، جواهر آبی در خلیج فارس با جاذبه‌های گردشگری فراوان

قشم، جواهر آبی در خلیج فارس با جاذبه‌های گردشگری فراوان
قشم، جزیره‌ای استوایی در قلب خلیج فارس که به لحاظ طبیعت، فرهنگ و تاریخ، یکی از مقاصد دلنشین و محبوب گردشگران داخلی و خارجی است.

به گزارش اطلاع با ما قشم، جزیره‌ای استوایی در قلب خلیج فارس که به لحاظ طبیعت، فرهنگ و تاریخ، یکی از مقاصد دلنشین و محبوب گردشگران داخلی و خارجی است. این جزیره با جاذبه‌های منحصر به فرد خود، تجربه‌ی یک سفر به یاد ماندنی را ارائه می‌دهد.

1. سواحل زیبا:

ساحل
– ساحل های بکر و آب های آبی کریستالی از جمله جاذبه‌های بی‌نظیر قشم هستند. سواحل چاهک و هرمزگان با شن‌های سفید و دریایی شفاف، گردشگران را مجذوب خود می‌کنند.

2. دریای حرارتی:

– دریای حرارتی قشم یکی از دستاوردهای طبیعی منحصر به فرد جزیره است. آب گرم و طبیعی این دریا، یک استخر آبگرم طبیعی را فراهم می‌کند که به سلامتی و آرامش گردشگران خدمت می‌کند.

3. پارک ملی هنگام:

– این پارک ملی با گیاهان و جانوران منحصر به فرد خود، فضایی اکولوژیک و طبیعی فراهم کرده است. مشاهده پرندگان دریایی و صخره‌های آهکی با الهام از زیبایی‌های جزیره، تجربه‌ی بی‌نظیری است.

Location of Silver Beach Qeshm

4. قلعه فلاط:

– قلعه‌ای با تاریخی عمیق که به عنوان نمادی از گذشته‌ی این جزیره محسوب می‌شود. دیدنی‌های متعدد در داخل و پیرامون قلعه، تاریخچه‌ای جذاب از قشم را روایت می‌کنند.

5. بازارها و مراکز خرید:

– بازار عقیل و منطقه کاروان‌سرای تیموریان به عنوان مراکز خرید سنتی و صنایع دستی شهرهای قشم، فرصتی فوق‌العاده برای خرید هدایای محلی و آشنایی با فرهنگ محلی است.

با آب و هوای معتدل و فراوانی جاذبه‌های گردشگری، قشم به یک مقصد آرامش‌بخش و پرطرفدار تبدیل شده است که هر ساله گردشگران زیادی را جذب می‌کند.

ممنوعیت پروازهای چارتری کیش و قشم برداشته شد

برچسب ها :خلیج فارس ، قشم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.