کد خبر : 30276
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 11:12

قالیباف: مقاومت و منافع ملی تعارضی ندارد

قالیباف: مقاومت و منافع ملی تعارضی ندارد
رئیس مجلس در سخنرانی ۱۳ آبان:تاریخ شهادت می‌دهد که آمریکایی‌ها همیشه در مقابل امنیت ملی ما ایستادند، در مقابل پیشرفت کشور و استقلال ما ایستادند.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از تسنیم، رئیس مجلس در سخنرانی ۱۳ آبان:تاریخ شهادت می‌دهد که آمریکایی‌ها همیشه در مقابل امنیت ملی ما ایستادند، در مقابل پیشرفت کشور و استقلال ما ایستادند.

آمریکایی‌ها دنبال این هستند که ما را از قدرت بازدارندگی باز دارند. می‌خواهند ما را از پیشرفت به ویژه در زمینه‌های اقتصادی باز دارند.

مقاومت و منافع ملی تعارضی ندارد؛ مقاومت اهل هوشمندی و متانت است، اهل تدبیر است و شجاعت، اهل حساب و کتاب است البته امید داریم به خدایی که از آنجایی که در محاسبات ما و دشمن نیست پیروزی را نصیبمان کند.

پس از پیروزی انقلاب، در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ همین لانه جاسوسی را تسخیر کردیم. امام گفتند «این مهم‌تر از انقلاب اول بود». چرا؟ اسناد و مدارک نشان می‌داد که این‌ها می‌خواستند مجدداً همان اتفاقاتی که در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ رقم زدند و باعث شکست دولت ملی شدند و کودتا کردند را دوباره تکرار کنند. جنگ، تجزیه‌طلبی، حمله طبس، همگی نشان از خوی استکباری و ظلم آمریکا دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.