کد خبر : 72324
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 22:18

فیلم پنجه آهنی: نمایشی از زندگی و نبرد خانواده فون اریش

فیلم پنجه آهنی: نمایشی از زندگی و نبرد خانواده فون اریش
فیلم "پنجه آهنی"، یک بررسی تمام عیار از زندگی و نبرد خانواده فون اریش در صحنه کشتی حرفه‌ای است.

به گزارش اطلاع با ما، فیلم “پنجه آهنی”، یک بررسی تمام عیار از زندگی و نبرد خانواده فون اریش در صحنه کشتی حرفه‌ای است. این فیلم به کارگردانی شان دورکین، نقش کشتی‌گیران معروف “فون اریش” را به تصویر می‌کشد و با بازیگرانی همچون افرون و وایت، نقش‌های اصلی را به اجرا می‌گذارد.

تاریخ اکران این فیلم، ۸ نوامبر ۲۰۲۳ در تئاتر تگزاس در دالاس بوده و پس از آن در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ در ایالات متحده و ۹ فوریه ۲۰۲۴ در انگلستان منتشر شد. این فیلم با انتخاب به عنوان یکی از بهترین ۱۰ فیلم سال ۲۰۲۳ توسط هیئت ملی بررسی‌ها، به دلیل وزن احساساتی، بازیگری شگفت‌انگیز و نمایش حرفه‌ای کشتی، تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیخت.

قبل از انتشار تریلر، این فیلم بخاطر بازیگری های برجسته افرون و وایت توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود. عکس‌هایی که هیکل افرون و برش کاسه‌ای الهام‌گرفته از فون اریش را نشان می‌داد، شوخی‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت و وایت اعلام کرد که برای این نقش قصد دارد ۴۰ پوند عضله به بدن خود اضافه کند.

کهزادی: در فیلم «احمد» به‌جای خاک، آرد نخودچی به صورت هنروران می‌زدیم

فیلم “پنجه آهنی” داستان واقعی خانواده فون اریش و ظهور و سقوط آن‌ها در دنیای کشتی حرفه‌ای را به تصویر می‌کشد. این خانواده از دهه ۱۹۶۰ به بعد به عنوان کشتی‌گیران حرفه‌ای شناخته شده و تاثیر زیادی بر روی دنیای کشتی حرفه‌ای و WWE داشته‌اند. اما همچنین با چالش‌ها و مشکلاتی همچون “نفرین فون اریش” نیز روبرو شده‌اند و نه تنها در داخل رینگ بلکه خارج از آن نیز با مشکلاتی بزرگ مبارزه کرده‌اند.

بازیگران برجسته مانند افرون و وایت بازیگرانی حرفه‌ای و توانمندی هستند که نقش‌های خود را با زنده کردن شخصیت‌های پیچیده و جذاب خانواده فون اریش به بهترین شکل ممکن بازی م

ی‌کنند. این فیلم یک تجربه سینمایی منحصر به فرد و جذاب برای دیدن است که تمامی علاقه‌مندان به داستان‌های ورزشی و زندگی واقعی را به خود جذب می‌کند.

برچسب ها :پنجه آهنی ، زندگی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.