کد خبر : 110306
تاریخ انتشار : جمعه 1 تیر 1403 - 13:30

فیلم مهیج هشدار شلیک با بازی جسیکا آلبا منتشر شد

فیلم مهیج هشدار شلیک با بازی جسیکا آلبا منتشر شد
فیلم سینمایی هشدار شلیک (به انگلیسی: Trigger Warning) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی است که بر اساس داستان کوتاهی از اوتپ شامایا ساخته شده است.

به گزارش اطلاع با ما ، فیلم سینمایی هشدار شلیک (به انگلیسی: Trigger Warning) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی است که بر اساس داستان کوتاهی از اوتپ شامایا ساخته شده است. به کارگردانی مولی سوریا در اولین فیلم انگلیسی زبان خود و نویسندگی جان برانکاتو، جاش اولسون، هالی گراس، اوتپ شامایا، بر اساس داستانی از اوتپ شامایا. این فیلم که توسط Thunder Road Films و Lady Spitfire تهیه شده است، جسیکا آلبا و آنتونی مایکل هال در آن ایفای نقش می کنند. این فیلم داستان یک افسر ماهر نیروی ویژه را روایت می کند که مدت کوتاهی پس از مرگ پدربزرگش مالکیت بار پدربزرگش را به دست می گیرد و به زودی خود را در تقابل با باند خشونت آمیزی می بیند که در زادگاهش بیداد می کنند.

پنج شب در رستوران فردی، ماجرای نگهبان شب در مقابل عروسک‌های زنده!

فیلم هشدار ماشه (Trigger Warning) درباره‌ی یک افسر ماهر نیروی ویژه به نام پارکر (با بازی جسیکا آلبا) است . پس از مرگ ناگهانی پدربزرگش، مالکیت بار او را به دست می‌گیرد. اما زمانی که پارکر در تلاش برای پیدا کردن علت مرگ پدربزرگش است، از یک توطئه‌ی خطرناک پرده‌برداری می‌کند که باعث می‌شود او وارد تقابلی مرگبار با باندی خشونت‌آمیز شود که در زادگاهش بیداد می‌کنند. پارکر باید برای محافظت از خانواده و دوستانش و نیز کشف حقیقت، مبارزه‌ای سخت و بی‌امان را آغاز کند.
یک کماندوی ماهر نیروهای ویژه (جسیکا آلبا) پس از مرگ ناگهانی پدرش مالکیت بار پدرش را به دست می‌گیرد و به زودی خود را در تقابل با یک باند خشن می‌بیند که در زادگاهش بیداد می‌کنند.

فیلم Trigger Warning برای اولین بار در ژوئن 2016 توسط Thunder Road Films با فیلمنامه‌ای که توسط جاش اولسون و جان برانکاتو بود، خریداری شد. این فیلم به عنوان تلاقی زنانه بین First Blood و John Wick توصیف شده است. در ماه می 2020، نتفلیکس این فیلم را با جسیکا آلبا به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی و مولی سوریا به عنوان کارگردان به دست آورد. بسیاری از بازیگران اصلی در سپتامبر 2021 به پروژه پیوستند و فیلمبرداری در نیومکزیکو بین سپتامبر و اکتبر 2021 انجام شد. انیس روتوف موسیقی فیلم را در آگوست 2023 ساخت.

انتشارفیلم Trigger Warning قرار است در تاریخ 21 ژوئن 2024 توسط نتفلیکس منتشر شود. این فیلم با حضور بازیگران برجسته و داستانی مهیج، انتظار می‌رود توجه بسیاری از علاقه‌مندان به ژانر اکشن و هیجان‌انگیز را به خود جلب کند.

برچسب ها :فیلم ، فیلم مهیج

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.