کد خبر : 113864
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 22:01

فیلم اکشن و معمایی شکست‌ ناپذیران با بازی اینس رگ و کوین دیبون

فیلم اکشن و معمایی شکست‌ ناپذیران با بازی اینس رگ و کوین دیبون
فیلم اکشن و معمایی "شکست‌ ناپذیران" با بازی اینس رگ و کوین دیبون و کارگردانی فردریک فارستیر، تابستان 2024 در آمازون پرایم منتشر شد.

به گزارش اطلاع با ما  فیلم اکشن و معمایی “شکست‌ ناپذیران” با بازی اینس رگ و کوین دیبون و کارگردانی فردریک فارستیر، تابستان 2024 در آمازون پرایم منتشر شد.

فیلم سینمایی شکست‌ ناپذیران (The Infallibles) محصول سال 2024 کشور فرانسه و از سری تولیدات استودیو کمپانی فیلم‌سازی Monkey Pack Films است. این فیلم توسط فردریک فارستیر کارگردانی شده و هجدهمین تجربه کارگردانی او در زمینه تولید و ساخت آثار سینمایی و بلند به شمار می‌رود.

داستان فیلم با وقوع یک جنایت مرموز در پاریس آغاز می‌شود. دو کارآگاه برجسته به نام‌های ژاک و ماری که به خاطر مهارت‌های بی‌نظیرشان در حل پرونده‌های پیچیده و دشوار مشهور به “شکست‌ ناپذیران” هستند، مسئولیت تحقیق در این پرونده را به عهده می‌گیرند. آنها به زودی متوجه می‌شوند که این قتل‌ها با یک توطئه بزرگتر در ارتباط است.

همچنین، داستان دیگری در فیلم به نام آلیا و هوگو روایت می‌شود. آلیا اهل مارسی و تندخو است و هوگو پاریسی و وفادار. این دو به دلیل تفاوت‌های شخصیتی بسیاری که دارند، مجبور به همکاری در تحقیقاتی می‌شوند که ممکن است به یک اتحاد قوی‌تر تبدیل شود.

اینس رگ و کوین دیبون نقش‌های مهم و کلیدی این اثر سینمایی را ایفا کرده‌اند و فیلم در تابستان 2024 در سرویس ویدئویی پرایم ویدئو آمازون منتشر شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.