کد خبر : 107781
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1403 - 13:05

فؤاد حسین: نیازمند آتش بس دائمی در غزه هستیم

فؤاد حسین:  نیازمند آتش بس دائمی در غزه هستیم
وزیر خارجه عراق در نشست خبری مشترک با علی باقری گفت: حضور هیأت‌های عراقی در تهران برای تسلیت شهدا نشانگر میزان عمق روابط قوی و متین دو کشور است.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از فارس، فؤاد حسین وزیر خارجه عراق امروز (پنجشنبه) 24 خرداد ماه پس از دیدار و گفت‌وگو با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در نشست خبری مشترک به تشریح رایزنی‌های انجام شده پرداخت.وی در ابتدای به باقری و هیأت همراه خوشامد گفت. فؤاد حسین گفت: شهادت مسؤولان ایرانی و رئیس جمهور محترم ایران آقای رئیسی و دوست و همکارم را تسلیت گفت و افزود: حضور هیأت‌های عراقی در تهران برای تسلیت شهدا نشانگر میزان عمق روابط قوی و متین دو کشور است.

 

فؤاد حسین: گروه‌های مسلح سلاح‌های سنگین خود را تحویل دادند

وی افزود: از این حادثه ناگوار بسیار متاسف شدیم. قرار بود از رئیس جمهور ایران در بغداد میزبانی کنیم.فؤاد حسین بیان کرد: حضور آقای باقری نشانگر استمرار روابط دو کشور است و از گفت‌وگوهای امروز بسیار خرسندیم.وزیر خارجه عنوان کرد: رایزنی‌ها درباره اوضاع جاری در منطقه انجام شده و لازم است این رایزنی‌ها انجام شود تا راه‌حل‌هایی برای تنش‌ها در منطقه به دست بیاید. من نام منطقه را زیر آتش می‌نامم.فؤاد حسین بیان کرد: ما نیاز به آتش بس موقت نداریم و نیازمند آتش بس دائمی در غزه هستیم.وی گفت: درباره گسترش جنگ در جنوب لبنان صحبت کردیم و گسترش جنگ به جنوب لبنان بر کل منطقه تاثیر خواهد گذاشت.وزیر خارجه عراق با اشاره به سفر باقری به کردستان عراق بار دیگر به وی خوشامد گفت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.