کد خبر : 125192
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 - 22:40

عزم غرب برای نابودی همه چیز است

عزم غرب برای نابودی همه چیز است
وقتی در غرب جریان‌های فمنیستی شکل گرفت ؛ یک نیروی قوی مرد را اصالت قرار داد و تمام زنان را تشویق به تبعیت از معیارهای مردانگی مثل: پوشش مردانه، اشتغال زنان در مشاغل سخت مردانه، تلاش برای برابری با مردان کرد. اما با شکل‌گیری LGBT و پذیرش رنگین کمان جنسیتی دیگر هیچ چیزی معیار نیست جز آشفتگی جنسیتی.

به گزارش اطلاع با ما عالیه سادات:  عزم غرب برای نابودی همه چیز است- وقتی در غرب جریان‌های فمنیستی شکل گرفت ؛ یک نیروی قوی مرد را اصالت قرار داد و تمام زنان را تشویق به تبعیت از معیارهای مردانگی مثل: پوشش مردانه، اشتغال زنان در مشاغل سخت مردانه، تلاش برای برابری با مردان کرد. اما با شکل‌گیری LGBT و پذیرش رنگین کمان جنسیتی دیگر هیچ چیزی معیار نیست جز آشفتگی جنسیتی. در واقع اینبار نه زنان جنس برتر هستند و نه مردان . تنها چیزی که مهم هست این است که شما تصور کنید با جنسیت طبیعی خود سازگار نیستید و باید عادی نباشید.

این بزرگترین ستیز صهیونیست با انسانیت است. یک بحران واقعی انسانی است، نابودی تمام ظرفیت‌ها و استعدادها، بر هم ریختگی نقش‌ها، ویران شدن زیست متدینانه، نابودی فطری خانوده، نسل، پدری و مادری وخواهری و برادری است. به راستی در انتهای این مسیر از انسانیت چه خواهد ماند؟

تصویری از پیروزی بوکسور زن‌نما در المپیک زنان ۲۰۲۴ به جای یک زن

 

برچسب ها :زن ، غرب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.