کد خبر : 110151
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1403 - 22:30

عبدالملک الحوثی: برای سومین بار ناو آیزنهاور را هدف قرار دادیم

عبدالملک الحوثی: برای سومین بار ناو آیزنهاور را هدف قرار دادیم
سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) در سخنرانی هفتگی خود به تمجید از مقاومت و ایستادگی مردم و رزمندگان فلسطینی در غزه پرداخت و گفت که دشمن نیز در مقابل به سیاست محاصره و ممانعت از ورود مواد غذایی به غزه روی آورده است.

به گزارش اطلاع با ما ، سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) در سخنرانی هفتگی خود به تمجید از مقاومت و ایستادگی مردم و رزمندگان فلسطینی در غزه پرداخت و گفت که دشمن نیز در مقابل به سیاست محاصره و ممانعت از ورود مواد غذایی به غزه روی آورده است.

الحوثی گفت که سیاست گرسنگی دادن عامدانه به مردم غزه، جلوه‌ای از نسل‌کشی اهالی غزه است، «در مقابل رزمندگان مقاومت ضربات و خسارات سنگینی به دشمن وارد کرده‌اند، ایستادگی بزرگ مردم فلسطین، تأثیر عمیقی در کاهش روحیات رژیم اشغالگر داشته است».

رهبر انصارالله یمن با اشاره به عملیات مقاومت در رفح که منجر به کشته شدن ۸ نظامی اسرائیلی شد، این عملیات را موجب نگرانی شدید این رژیم دانست و گفت که افزایش تلفات اشغالگران در مقایسه با ماه گذشته نشان از عملکرد ممتاز مجاهدین غزه دارد.

الحوثی: در غم شهادت رئیس‌جمهور رئیسی و همراهان شریک هستیم

سید عبدالملک الحوثی همچنین به جبهه نبرد حزب‌الله لبنان اشاره کرد و گفت که حزب‌الله در جبهه پشتیبانی لبنان با قدرت وارد شده است و فشارهای سیاسی تأثیری در موضع حزب‌الله ندارد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.