کد خبر : 141309
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 21:43

ظهور «سید حسن نصرالله»های جدید در سرزمین های عربی و اسلامی، اثر مستقیم شهادت فرمانده ی مقاومت توسط دجالان صهیونی و آمریکایی

ظهور «سید حسن نصرالله»های جدید در سرزمین های عربی و اسلامی، اثر مستقیم شهادت فرمانده ی مقاومت توسط دجالان صهیونی و آمریکایی
این، سنت مستمرّ جامعه ی مهدوی و فرهنگ بر آمده از جریان عاشورایی است که با افتادن هر «سرو قامتی» بر روی زمین، صدها «قامت همچون سروی» در اقصا نقاط جهانی قد بر افراشته و جای خالی آن را، بهتر از گذشته، برای همیشه پُر خواهند کرد.

295x160 1به گزارش اطلاع با ما – امان الله دهقان فرد نوشت: سید حسن نصرالله: این، سنت مستمرّ جامعه ی مهدوی و فرهنگ بر آمده از جریان عاشورایی است که با افتادن هر «سرو قامتی» بر روی زمین، صدها «قامت همچون سروی» در اقصا نقاط جهانی قد بر افراشته و جای خالی آن را، بهتر از گذشته، برای همیشه پُر خواهند کرد.

 

مردان و رهبران بزرگ و تاریخ ساز، نه تنها ایام حیات مادی و زندگانی در قفس تنگ بدن و دنیای فانی تاثیر گذار و روح نواز بوده و‌ هستند بلکه رفتن شان، حتی بیش از ماندن ایشان پرورش دهنده جان ها و سازنده ی جوامع انسانی است. این سیره را گذشتگان ما با همه ی وجود به اثبات رسانیده و همچون میراثی گرانبها به ارث گذاشته اند!.

لطفا به فیلم پیوستی با دقت نگاه کنید!. این جا، نه بیروت است و نه عراق یا ایران. بلکه در قلب کشور پُر جمعیت و مسلمان پاکستان، آنهم پس از شهادت رهبر مجاهد و قهرمان مقاومت بوده که سیدی با شکل و شمایل نصراللهِِ شهید، مقابل جمعیت عظیمِ حاضر در میدان و‌ خیابان، به رجز خوانی پرداخته، شعار انتقام علیه دجالان صهیونیست را سر داده و‌ خواستار محو آن ها بر روی زمین می گردد. ضمن آنکه به همگان توصیه می کنیم از نقش شیعیان و پیروان پُر شمارِ امیرمؤمنان ع در این کشور حقیقتا مسلمان غافل نشویم و‌ منتظر رقم خوردن حوادث آتی توسط آن فرزندان با شور و شعور مهدوی و آخرالزمانی باشیم!.

فراموش نکنیم)- مکتب و مذهبی که از ۱۴۰۰ سال گذشته تا الان با اهدای جان مجاهدان و جریان یافتن خون های پاک شهیدان، همچنان زنده و پاینده به طریق خود ادامه داده و حیات یافته، قطعا در آینده نیز نیازمند آبیاری شدن از طریق شریان های جاریِ فدائیان، قهرمانان، سرداران و سربازان مکتب اولیا، انبیا و امامان خواهد بود.

در همین رابطه، اطمینان داشته باشیم، دیری نخواهد پایید که «سید حسن» های تازه نفسی از خود لبنانِ قهرمان و دیگر بلاد اسلامی، عربی و حتی غربی و شرقی سر بر خواهند آورد و ان شاء الله، زمینه ساز طلوع خورشید ظهور و هدایت گرِ نسل «نو ورود» می گردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.