کد خبر : 72098
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 9:24

صدور هشدار انباشت آلاینده‌ها در استان تهران

صدور هشدار انباشت آلاینده‌ها در استان تهران
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به بیماران قلبی و ریوی، سالمندان، بانوان باردار و کودکان توصیه کرد تا پنج شنبه ۲۶ بهمن از تردد غیرضروری شهری خودداری کنند.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از واحد مرکزی خبر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد در استان گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی تا پنج شنبه ۲۶ بهمن به علت پایداری و سکون هوا، احتمال انباشت آلاینده‌های جوی به ویژه در مرکز و جنوب استان تهران وجود دارد.

حامد یزدی مهر به ساکنان این مناطق به ویژه افراد دارای بیماری زمینه‌ای قلبی و ریوی، سالمندان، بانوان باردار و کودکان توصیه کرد در این مدت از تردد غیرضروری شهری خودداری کنند.

بارش‌ باران در جنوب غرب کشور/ افزایش غلظت آلاینده‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین از دیگر افراد خواست از ورزش و فعالیت سنگین طولانی مدت در فضای باز خودداری و در صورت امکان از دستگاه تصفیه هوا در منزل استفاده کنند، همچنین با افزایش مصرف مایعات، سبزی‌های تازه و گروه آنتی اکسیدان‌ها عوارض آلودگی هوا را کاهش دهند.

حامد یزدی مهر برضرورت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تاکید کرد و گفت: ۵۹ درصد از آلودگی هوا متعلق به بخش حمل و نقل و استفاده از خودرو‌های شخصی است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.