کد خبر : 68047
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 22:44

شکارچیان آخرالزمان: یک سفر تکان‌دهنده به دنیای پسا زلزله و جستجوی زندگی در خاکسترهای ویرانی

شکارچیان آخرالزمان: یک سفر تکان‌دهنده به دنیای پسا زلزله و جستجوی زندگی در خاکسترهای ویرانی
با آغاز زلزله‌ای عظیم که به نظر می‌رسد کره (یا شاید دنیا) را به خرابه‌ای عظیم تبدیل می‌کند، داستان فیلم آغاز می‌شود. در صحنه ای قبل از زلزله، دانشمندی دیوانه در تلاش است تا ماده‌ای خاص را به جسد یک دختر جوان تزریق کند، با وجود تلاش پلیس برای متوقف کردن او.

به گزارش اطلاع با ما ، فیلم “شکارچیان آخرالزمان”:با آغاز زلزله‌ای عظیم که به نظر می‌رسد کره (یا شاید دنیا) را به خرابه‌ای عظیم تبدیل می‌کند، داستان فیلم آغاز می‌شود. در صحنه ای قبل از زلزله، دانشمندی دیوانه در تلاش است تا ماده‌ای خاص را به جسد یک دختر جوان تزریق کند، با وجود تلاش پلیس برای متوقف کردن او. او ادعا می‌کند که می‌تواند دخترش را به زندگی بازگرداند.

این فیلم، بازیگرانی همچون لی جون یونگ، ما دونگ سوک، نو جونگ ای و … را به ایفای نقش پرداخته است و توسط هو میونگ هانگ کارگردانی شده است.

فیلم‌های سینمایی تلویزیون در روز‌های پایانی دی ماه

از جمله نکات مثبت این فیلم، جلوه‌های بصری جذاب آن است که شهرها و ساختمان‌های ویران‌شده و گسل‌های عظیمی که در زمین ایجاد شده‌اند، احساسی نزدیک و عمیق از زیستن در دنیایی پسا آخرالزمانی را به بیننده منتقل می‌کند. همچنین تم نارنجی و زردی که در تصاویر حاکم است، حس و حال بی‌آبی و خشکی محیط را به خوبی منتقل می‌کند.

داستان فیلم با شتاب مناسبی پیش می‌رود و جایی برای کسل کننده بودن باقی نمی‌گذارد. هرچند که برخی کنایه‌های سیاسی به حکومت‌های دیکتاتوری وجود دارد، اما این لایه‌ی فیلم به اندازه کافی عمیق و موثر نیست تا بتواند جدی گرفته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.