کد خبر : 143598
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 11:39

شبنم مقدمی: به سینمای کودک بها دهید

شبنم مقدمی: به سینمای کودک بها دهید
شبنم مقدمی بازیگر شناخته شده کشورمان گفت: از مسئولان جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‌خواهم که به سینمای کودک و نوجوان بها دهند و آن را جدی بگیرند.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سینما: شبنم مقدمی بازیگر شناخته شده کشورمان و داور سی‌و‌ششمین دوره از جشنواره فیلم کودک و نوجوان از حس و حال سی و ششمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: حس و حال جشنواره کودک همیشه خوب است، چون این جشنواره یک کودکانه‌ای دارد که کودک درون همه را بیدار می‌کند. جشنواره کودک و نوجوان همیشه شیرین است و همیشه کنار جشنواره کودک بودن دلنشین است.

وی از دیدگاه خود از نسل امروز گفت: نسل امروز بچه‌های جدی هستند، کسانی که اطلاعاتشان بیشتر از نسل ما است. این نسل چیزهایی که به آن علاقه‌مند هستند را با جسارت مطرح و عنوان می‌کنند و این به نظرم یک قدم بزرگ است. نسل امروز دنبال مطالبات خود هستند.

مقدمی در توصیه‌ای به مسئولان و فیلمسازان کودک و نوجوان‌ عنوان کرد: بیش از توصیه به فیلمسازان باید از مسئولان خواهش کرد که به سینمای کودک و نوجوان بها دهند و این سینما را جدی بدانند، به این سینما امکانات بدهند.

گفتنی است که شبنم مقدمی با حضور مستمر در تئاتر، سینما، تلویزیون، رادیو و تولید کتاب‌های صوتی، مشارکتی گسترده در صنعت سینما داشته و جوایز متعددی از جمله دو سیمرغ بلورین را نیز از آن خود کرده است. مقدمی از بازیگران کم‌حاشیه و پرکار ایران است که از اواخر دهه هشتاد مورد توجه مخاطبان و منتقدین سینما قرار گرفت. وی تاکنون منتخب حدود بیست نامزدی و برنده بیش از ده جایزه بازیگری بوده است و تجربه سال‌ها فعالیت در رادیو، نقش آفرینی در بسیاری از آثار سینمایی، سریال تلویزیونی و صحنه تئاتر دارد.

برچسب ها :سینما ، کودک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.