کد خبر : 104427
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 23:19

فقدان پدری گران‌قدر

سوگواری مدیر مسئول بولتن نیوز در غم فقدان پدر

سوگواری مدیر مسئول بولتن نیوز در غم فقدان پدر
در ساعات اخیر، جامعه خبری ایران با خبری ناگوار مواجه شد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از به نقل از بولتن نیوز، در ساعات اخیر، جامعه خبری ایران با خبری ناگوار مواجه شد. آقای بابک امینی، مدیر مسئول و صاحب امتیاز خبرگزاری بولتن نیوز، یکی از چهره‌های برجسته و تاثیرگذار عرصه رسانه، در سوگ از دست دادن پدر بزرگوارشان نشست. این اتفاق نه تنها برای خانواده ایشان، بلکه برای تمامی اعضای هیات تحریریه بولتن نیوز و همچنین جامعه رسانه‌ای کشور، فقدانی بزرگ و تاثر برانگیز به شمار می‌رود.

به گزارش بولتن نیوز ، آقای بابک امینی که همواره با صلابت و مدیریت شایسته خود توانسته است بولتن نیوز را به یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین خبرگزاری‌های کشور تبدیل کند، در این ساعات نیازمند حمایت و همدردی همکاران و دوستان خود است. او که برای تیم خبری خود همیشه مانند یک دوست و دلگرمی بوده، اکنون در غم از دست دادن پدری که بدون شک نقش بسزایی در شکل‌گیری شخصیت و موفقیت‌هایش داشته، به سوگ نشسته است.

هیات تحریریه بولتن نیوز ضمن اعلام این خبر تلخ، با ابراز همدردی با آقای امینی، از خداوند منان برای روح آن مرحوم، رحمت الهی و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

از دست دادن پدر، به ویژه برای کسی که نقشی حیاتی در رشد و توسعه حرفه‌ای و شخصی او داشته است، ضایعه‌ای جانکاه و عمیق است. پدران با تجربیات و آموزه‌های خود، راهنمایان و مربیان اولیه زندگی فرزندانشان هستند و نبودشان جای خالی بزرگی بر جای می‌گذارد.

امید است که آقای امینی و خانواده محترمشان بتوانند با تحمل این غم بزرگ، راه و روش این پدر بزرگوار را در زندگی خود ادامه داده و یاد و خاطره او را همواره زنده نگه دارند. بولتن نیوز همچنان با قدرت و پشتکار به راه خود ادامه خواهد داد و یاد پدر بزرگوار مدیر مسئول خود را گرامی خواهد داشت.

در این لحظات سخت، همه ما در کنار آقای امینی و خانواده ایشان هستیم و از خداوند مهربان برای آنها صبر و آرامش مسئلت داریم. روح آن مرحوم قرین رحمت و آرامش باد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.