کد خبر : 146417
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 23:07

سرنوشت نافرجام صدام، اطرافیان و حامیان، عبرتی برای سران شورای همکاری، امارات و آل نهیان

سرنوشت نافرجام صدام، اطرافیان و حامیان، عبرتی برای سران شورای همکاری، امارات و آل نهیان
تلاش هر از چند گاهِ شاهک زادگانِ تمدن ندیده و‌ بیهوده گویِ قبایل بدویِ اماراتی. حاکمان غیر منتخبِ روی کار آمده است.

به گزارش اطلاع با ما، سرنوشت نافرجام صدام:  امان الله دهقان فرد- تلاش هر از چند گاهِ شاهک زادگانِ تمدن ندیده و‌ بیهوده گویِ قبایل بدویِ اماراتی. حاکمان غیر منتخبِ روی کار آمده و کاشته شده توسط سرویس های خبیث انگلیسی و غربی. «دل سپرده» به کمک سران رو به «موت» و در مسیر «زوال» قرار گرفته ی دجالان صهیونیستی و صد البته، به چاه رفته با طناب پوسیده ی بعضی قرارداد نویسان همیشه سودجویِ شرقی!، برای تَکرار ادعاهایی مشابه با گُنده سراییِ «صدامِ» بدار مجازات آویخته ی عفلقی و «باد دهی»های آن دیوانه ی تحریک گردیده از جانب برخی اعراب «شورای» ضد همکاریِ خلیج تا ابد فارس ایرانی!، آنهم طی تنها چند سال گذشتِ عُمر کوتاه پنج دهه ای از تاسیس حاکمیت قبیله ای و .. موجبات بروز واکُنش هایی در این منطقه ی اجدادی و آبایی را فراهم آورده که جهت ثبت در تاریخ و هشدار جدی به حاکمان پند نیاموخته از دفاع جانانه ی مدافعان آب و خاک ایرانیان عاشورایی و.. نکاتی را معروض می داریم.

*اول)-* ما، وارثانِ ارض مقدس و مطهر ایران اسلامی، فعلا !، تصمیمی برای بازگشت به گذشته های نه چندان دور، باز خوانش پرونده های تحمیلیِ ارضی از طرف استعمارگران خبیث انگلیسی و یا سایر ناجوانمردان شرقی، غربی و شمالی! و باز گردانیدن بخش های جدا شده از پیکر سرزمین اصلی و مادری را نداشته و بنا داریم با توان و نیروی انسانیِ خلاق و ثروت های عظیم خدادادی، کشور بزرگ و‌ حقیقتا زیبایمان را، آنگونه که در شأن مردمان مؤمن و ساکنان مقتدرمان بوده و هست بسازیم و از تمام ساختارهای تاریخی و تمدنی و ذره ذره ی آب، خاک و مرزهای زمینی، دریایی و حتی هوای تنفسی و ابرهای عبوریِ آن، با همه ی وجود دفاع نموده و همانگونه که طیّ نیم قرن گذشته، و پیشتر در تاریخ هزاران ساله، نشان داده ایم آرزوی دست درازیِ دشمنان، معاندان و طمّاعی های ایشان را، همراه اجسادشان، نصیب مار و مور نماییم.

*دوم)-* نقشه های تنظیمی، تاریخ نگاریِ مکتوب و مضبوطِ ترسیمی، نبشته های حکاکی گردیده بر دلِ یادمان ها و ذهن نسل ها، نثر و‌ منظومه های شعرا و مکتوبات علما، همه و همه گنجینه هایی گرانبها از گذشته های دور و نزدیک و شرح حال ساکنان متعلق به مناطق وسیع و تمدن سوی ایرانی بوده که امکان دستکاری و جابجایی در آن ها با هیچ ترفند و دستبردی وجود نداشته و نخواهد داشت. عینا مانند آنچه امروز در خصوص سرگذشت غمبار برخی مناطق پیرامونی همچون امارات، بحرین و تعدادی دیگر از کشورک های تازه تاسیس شده و جداییِ با توسل به زورِ قدرت های فرامنطقه ای رخ داده و بوجود آمده است.

*سوم)-* اینکه گاهی از اوقاتِ زمانی و مقاطع تاریخی، برخی افراد توهم زده و حاکمان بخت برگشته، با تحریک دشمنان بیرونی و یا تشویق رقیبان و‌ دوست نمایانِ پیرامونی، اقدام به گزافه گویی و گذاشتن پا خارج از گلیم حدودیِ خود نموده و ادعاهایی ارضی راجع به سرزمین اجدادی، موروثی و صدها نسلیِ دیگران را مطرح کرده و کاری هم به حقوق بین المللی، اسناد تاریخی و سرنوشت عبرت آموز دیگر مدعیان قبلی ندارند، قطعا ناشی از ناسنجیدگی و شاید هم نافهمیدگیِ آنان در حساب و کتاب سیاسی، نظامی و امنیتی تلقی خواهد شد. دقیقا مثل همین موردی که از چند سال قبل به این سو توسط سران «تاریخ نخوان» و «عبرت نگیرِ» نشسته در کاخ های شیشه ای ابوظبی، در ادعای ارضی علیه صاحبان سرزمین اصلی مطرح نموده و بدون آنکه بدانند چه سرنوشت غم انگیز و دردناکی در انتظار دودمان «قبیله»ای و «آلیِ»شان خواهد بود، به کسانی تکیه نموده که در همین نزدیکی ها دوست، رفیق و عزیزشان «صدام ملعون» و اطرافیانش را، بعد از استفاده ی لکه ای، روانه ی گورِ تاریک و دارِ مجازات نمودند!.

هشدارِ پندآموز به کاخ نشینان ناپخته ی ابوظبی)-* یادمان نرفته، چند سال قبل را که «هم طایفه» و رفیق گرمابه ی «آل نهیان» در عراقِ متعلق به پیروان امیرمؤمنان، با تحریک همین رقیبانِ «شورای ضد همکاری»، پشتیبانی رذیلانه و‌ حمایت های منافقانه ی همان بلاد اروپایی و صهیونی و کمک های بی دریغ اقتصادی، تسلیحاتی و نظامیِ برخی دیگر از پوسیده مغزان عربی و غربی، مرتکب خطای فاحش محاسباتی و شکست فراموش نشدنی گردیده و با ذلت و‌ خواری، به دست سربازان مهدوی و‌ زهرایی عازم دوزخ الهی شد. در همین رابطه به شما حاکمان تازه به تخت نشسته نصیحت می کنیم:

*۱)-* تا بیش تر از این دیر نشده دست از زیاده خواهی و یاوه سرایی هایی که خود بهتر از همه و بخوبی می دانید هرگز امکان نگاه چپ کردن و نزدیک شدن حتی به ماهی های نزدیک آن جزایر را هم ندارید، بر دارید!. می ترسم به سرنوشت سیاه صدام و قبل تر از آن، سایر مزاحمان و مدعیانِ این ارض مقدس گرفتار شوید.

*۲)-* همین کسانی که امروز شما را تحریک و گاهی هم تشویق به طرح ادعاهای ارضی علیه آب و خاک عاشورا زادگان ایرانی می نمایند، دقیقا همان آن هایی هستند که بدلایل کاملا مشخص، دوست عفلقی تان را به نابودی کشانیده و برای همیشه عبرت تاریخش نمودند. مواظب سایر رقبا و همسایگان عربی که منتظر اضمحلال دودمان آل نهیان و جایگزینیِ مراکز اقتصادی و اعتبارزایی برای خودشان بوده اند و جهت نیل به این هدف «روزشماری» می کنند نیز باشید.

*۳)-* جماعت و ملت ایرانی، فارغ از تمام تمایلات سیاسی، قومی، دینی، مذهبی و اینکه در کجای چهار گوشه ی جهان زندگی می کنند، سرسختانه و متعصبانه، عاشق و دلباخته ی سرزمین موروثی و آب و خاک آبایی و اجدادی اند. برگ های تاریخ و تک تکِ اسناد آن نیز شاهد صادقی بر این واقعیت بوده و می باشد. بنابراین مواظب باشید در صورت انجام اقدام اشتباهی و یا بروز درگیری های نظامی، همان چندصدهزار نفر ساکنان و سرمایه گذاران ایرانیِ حاضر در شهرهای ابوظبی و دبی، و البته سایر هموندانِ یمنی، عراقی و ..، برای بازگردانیدن بخش جدا شده از پیکر مادری و احیای ارثیه ی پدری، کفایت خواهد کرد.

*فاعتبروا..*

*۱/آبان ماه/۱۴۰۳*

برچسب ها :شورای همکاری ، صدام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.