کد خبر : 14983
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 22:59

سرمربی الهلال: پیروزی مقابل نساجی برایمان مهم بود/ چمن ورزشگاه خوب بود

سرمربی الهلال: پیروزی مقابل نساجی برایمان مهم بود/ چمن ورزشگاه خوب بود
سرمربی الهلال عربستان گفت: نساجی در هفته نخست ۳ امتیاز گرفته بود، بنابراین خیلی مهم بود این بازی را ببریم.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از ایرنا، ژرژ ژسوس سرمربی الهلال عربستان سه‌شنبه شب پس از پیروزی سه بر صفر مقابل نساجی ایران اظهار داشت: بازی بسیار مهمی بود چرا که بازی اولمان را نبرده بودیم. از طرف دیگر نساجی ۳ امتیاز هفته نخست را گرفته بود.

وی ادامه داد بنابراین خیلی مهم بود این بازی را ببریم و ما بازی خوبی را ارائه دادیم و در نهایت توانستیم این برد را به دست بیاوریم و آن چیزی را که به دنبالش بودیم به دست آوردیم.

ژسوس همچنین گفت: چمن مناسب بازی بود من به شخصه چمن بدتری هم دیده‌ام با توجه در لیگ عربستان چمن باکیفیت هست. ما در این چمن توانستیم توانمندی‌های خودمان را در این زمین نشان دهیم.

وی ادامه داد: نیمار در هر بازی بهترین کیفیتش را به نمایش می‌گذارد من هم تا جای که امکان دارد او را تعویض نمی‌کنم که زمان بیشتری در زمین حضور داشته باشد و باید توجه داشته باشیم نیمار بعد از ۶ ماه دوباره به فوتبال برگشته است. بنابراین باید با احتیاط به او بازی بدهیم.

ژسوس در خصوص درگیری بازیکنان نیز گفت: شاید لازم نبود به بازیکنان کارت قرمز داده می‌شد در مقایسه با بازیکن نساجی بازیکن ما قصد خیر داشت. در کل از آنجایی که بازی خوبی بود نیازی نیست به این موارد توجه بکنیم برای من برد تیم مهم بود و بسیار بازی باکیفیت بود و به تیم نساجی بابت این طرفدارنشان تبریک می‌گویم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.