کد خبر : 106111
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 - 12:57

سردار نقدی: دشمن برای عدم افزایش جمعیت ایران برنامه‌ریزی کرده است

سردار نقدی: دشمن برای عدم افزایش جمعیت ایران برنامه‌ریزی کرده است
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: ایران با ادامه روند فعلی در سال ۱۴۲۰ سومین کشور پیر جهان خواهد بود. بنا به تاکیدات رهبر انقلاب، دشمن برای عدم افزایش جمعیت ایران برنامه‌ریزی کرده است به خاطر خطری که برای ابرقدرت‌ها دارد.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از آنا، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در همایش ملی جوانی جمعیت با بیان اینکه با ادامه روند فعلی جمعیت ایران در سال ۱۴۸۰ حدود ۳۱ میلیون نفر خواهد بود، اظهار کرد: ایران با ادامه روند فعلی در سال ۱۴۲۰ سومین کشور پیر جهان خواهد بود.

وی افزود: ۲۰ درصد زوج‌های کشور نابارور هستند که دلیل اصلی آن بالا رفتن سن ازدواج است. با پیر شدن و کاهش جمعیت، یکی از مولفه‌های قدرت را از دست خواهیم داد.

سردار نقدی: آمریکا منتظر بسته‌شدن دریای مدیترانه و جبل الطارق باشد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه بنا به تاکیدات رهبر انقلاب، دشمن برای عدم افزایش جمعیت ایران برنامه‌ریزی کرده است به خاطر خطری که برای ابرقدرت‌ها دارد، بیان کرد: اگر شهر‌های ایران را تصرف کنند می‌توانیم پس بگیریم یا اگر عده‌ای را بی حجاب کنند این مساله با توجیه و ارشاد و قانون … قابل برگشت است ولی اگر روند کاهشی جمعیتی ادامه یابد و مشکل ساز شود غیرقابل برگشت است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.