کد خبر : 139118
تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 16:20

سراب همستر و خواب مسئولین

سراب همستر و خواب مسئولین
قیمت همستر کامبت بالاخره مشخص شد. آن قدر ناچیز که میتوان گفت کسی در این بازی سود نکرد. البته به غیر از دشمن...

به گزارش اطلاع با ما – محمدرضا محمودی نوشت: قیمت همستر کامبت بالاخره مشخص شد. آن قدر ناچیز که میتوان گفت کسی در این بازی سود نکرد. البته به غیر از دشمن…

جالب است که در اوج فعالیت های رسانه ای نامزد ها در انتخابات ریاست جمهوری ، مهمترین عبارت جستجوی مردم ایران نه نام نامزدها بود و نه مسائل انتخاباتی. بلکه مهمترین جستجوی ایرانیان در گوگل عبارت «کد مورس» برای دریافت پاداش در بازی همستر بود. یعنی مردم ایران در این شرایط مهم بیشتر از انتخابات ریاست جمهوری کشور خودشون به فکر بازی همستر بودند.

این بازی برای دشمن چند تا فائده مهم داشت:

1- تقویت ضریب اثر گذاری تلگرام در ایران:

استفاده از بازی همستر تونست ضریب اثر گذاری تلگرام در ایران رو افزایش بده. بطوری که همگان شاهد ثبت نام و فعالیت افراد زیادی در تلگرام پس از این بازی بودند. در این مورد خیلی باید بحث کنیم اما فقط یه نکته عرض کنم: اسرائیلی که از باتری پیجر بمب ساخت، با تلگرامی که خودش ساخته و مالک اصلیش لشویلی یهودیه ( پاول دورف یکی از برنامه نویس های این شرکت یهودی بوده وعملا برای مستقل نشان دادن و رد گم کنی اسمش سر زبون ها افتاده ) چکار میکنه.

به والله قسم حضور الان ما در تلگرام رو آیندگان دقیقا مثل حضور مشروطه خواهان در سفارت انگلستان خواهند دید. آقایان بیدار شوید …

2 – جدای از بحث تلگرام یه بحث مهمتری وجود داره و اون نفوذ مدل های اقتصادی جدید در مردم ایرانه. جالبه ایران که رتبه هفدهم دنیا در جمعیت رو داره ، رتبه چهارم دنیا در دارندگان ارز دیجیتال رو کسب کرده. یعنی آقای مسئول ، تا چند سال دیگه حکمرانی اقتصادی هیچ معنایی برات نخواهد داشت چون همه مردمت به حکمرانی اقتصادی ارزهای دیجیتال غیر بومی و غربی پیوستند.

حالا یه سوال ؟ دشمن این دو هدف رو با پرداخت چه مبلغی محقق کرده؟

نفر اول همستر کامبت در دنیا که یه ایرانی هست و بیشترین همستر رو داره با این قیمت گذاری اخیر 100 میلیون تومان بهش رسیده.

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…

به تعبیر حضرت آقا : حقیقتا به مهندسی دشمن احسنت میگویم …

برچسب ها :مسئولین ، همستر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.