کد خبر : 129485
تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1403 - 21:48

چند نکته پیرامون رای اعتماد به وزرای پیشنهادی جناب آقای پزشکیان

چند نکته پیرامون رای اعتماد به وزرای پیشنهادی جناب آقای پزشکیان
آنچه باید مد نظر نیروهای انقلابی قرار بگیرد، این است که رئیس جمهور منتخب فردی است از جناح اصلاح طلب بابدنه نخبگی خاص خود و و همچنین بدنه اجتماعی ویژه خودش، پس نباید انتظار داشت....

به گزارش اطلاع با ما سید جلال حسینی- ۱. آنچه باید مد نظر نیروهای انقلابی قرار بگیرد، این است که رئیس جمهور منتخب فردی است از جناح اصلاح طلب بابدنه نخبگی خاص خود و و همچنین بدنه اجتماعی ویژه خودش، پس نباید انتظار داشت، وزرای پیشنهادی در تراز وزرای دولتی مانند دولت آیت الله رئیسی باشد، بنابراین باید انتظارت و مطالبات خود را در همین میزان تنظیم و مطرح نمود.

۲.با توجه به مطلب بالا می توان گفت با توجه به هماهنگی انجام شده بین آقای پزشکیان با نهادهای امنیتی و عدم معرفی افراد تند مسئله دار که می توانست در این شرایط اقتصادی کشور موجبات دامن زدن به ناآرامی و تنش در مجلس و بیرون آنرا فراهم نماید و با توجه به توقعات و انتظارات برخی از رئیس جمهور در معرفی افراد مسئله دار و همچنین عدم تمکین آقای پزشکیان از انها می توان گفت که وزرای مطرح شده درکل در تراز نسبتا قابل قبولی قرار دارند.

۳. اینکه رئیس جمهور با گفتگو و هماهنگی با جریانات مختلف و همچنین مجموعه های مسئول در این خصوص، نشان داد که اعتقاد به وفاق ملی صرفا یک شعار دهان پرکن برای ایشان نیست و ایشان برای تحقق آن عزم راسخ دارد، قابل‌ تقدیر است و امیدوارم با این دست فرمان، بسیاری از توطئه های دشمنان در به آشوب کشیدن کشور و ایجاد هزینه و چالش برای نظام ناکام بماند و کشور در مسیر رشد و بالندگی و اقتدار بیش از پیش باسرعت مناسب به حرکت خود ادامه دهد.

۴.اینکه مجلس تلاش کرده در ایجاد وفاق ملی با دولت همکاری مناسبی را انجام دهد قابل تقدیر است و امیدواریم در این هماهنگی و وفاق بین این دو قوه بتواند زمینه طرح بهانه جویی هایی که برخی دولت ها که تحت واژه نمی‌گذارند از خود سلب مسئولیت می کرده اند را بگیرد، هر چند رای اعتماد به دو وزیر فتنه گر حتی اگر همراه با دادن تعهد باشد، نمی‌تواند مورد قبول باشد.

۵.اما کلامی هم با برخی از نیروهای انقلابی که در ذکر محاسن گرفتن رای برای تمامی وزرای پیشنهادی از مجلس ، دست از پا نشناخته و سنگ تمام گذاشتند و هیچ نقدی را بر نمی تابند، ضمن مثبت ارزیابی کردن نسبی این قضیه عرض می کنم، مواظب باشید از هول حلیم در دیگ نیوفتید، چون به هر حال دولت، دولت اصلاطلبان است و حداقل دوران ریاست جمهوری آقایان خاتمی و روحانی و چالش ها و انحرافات انها را فراموش نکنید وانچنان تایید صد درصدی نکنید که در آینده، بسیاری از اندیشه و عملکرد منفی انها به حساب شما گذاشته شود.

 

برچسب ها :پزشکیان ، وزرا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.