کد خبر : 123173
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1403 - 12:41

سردار نقدی در همایش سراسری مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی:

در گوشه و کنار کشور پرونده‌های مجرمانه آمریکاست

در گوشه و کنار کشور پرونده‌های مجرمانه آمریکاست
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: در گوشه و کنار همه جای این کشور پرونده‌های مجرمانه آمریکاست از شاهچراغ و کوه‌های کردستان تا ارتفاعات و شیارهای بلوچستان و کف خیابان‌های تهران و همه جا؛ باید پرونده‌ها را زنده کرد و روی میز آورد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از خبر فوری، سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در همایش سراسری مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی که به همت بسیج برگزار شد، گفت: امروز وقت یک انقلاب بزرگ حقوق فرارسیده، حاکمیت نظام حقوقی منبعث از تمدن غربی آزمایش خودش را پس داده است. نظامی که در آن تجاوز و اشغال یک سرزمین مشروع و دفاع برای بازپس گیری سرزمین اشغال شده جرم است.

وی ادامه داد: نظامی که در آن کشتن هزاران کودک بی گناه و حتی نوزادانی که در روز تولد خودشان به شهادت می‌رسند، مشروع است.

وی افزود: نظام حقوقی منبعث از تمدن غربی امروز آزمایش خود را پس داده است؛ نظامی که در آن کشتن هزاران کودک مشروع و قابل قبول است و درست کردن شکنجه گاه‌های گوانتانامو و ابوغریب مشروع و قانونی است.

سردار نقدی بیان کرد: نظامی که در آن کودتا کردن در ۲۵۸ مرداد درست و دموکراسی است و نظام مبتنی بر آرای مردم طی بیش از ۴۰ سال دیکتاتوری است. این‌ها شاخص‌های نظام حقوقی غرب است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران اظهار کرد: نظامی که در آن کشتن ۱۴ هزار زن طی ۱۰ ماه درست و جایز است، ولی اگر یک خانم بر اساس یک بیماری و اتفاق و بیماری فوت کند همه جهان باید به خروش در بیایند.

سردار نقدی همچنین ادامه داد: باید همه آزادیخواهان و حقوقدانان واقعی و مدافعان حقوق بشر علیه ظلم و ستم و حقوق بشر و نظامی حقوقی غربی متحد شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.