کد خبر : 130173
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1403 - 15:22

دروغی به نام نابودی هزاران موشک…

دروغی به نام نابودی هزاران موشک…
دستگاه تبلیغاتی و پروپاگاندای رژیم اشغالگر در دروغگویی و خلاف‌گویی سابقه طولانی دارد و همیشه جای راست و دروغ را مثل آب خوردن عوض می‌کند.

به گزارش اطلاع با ما  دروغی به نام نابودی هزاران موشک- کریم جعفری:دستگاه تبلیغاتی و پروپاگاندای رژیم اشغالگر در دروغگویی و خلاف‌گویی سابقه طولانی دارد و همیشه جای راست و دروغ را مثل آب خوردن عوض می‌کند. از صبح ارتش این رژیم خبری را منتشر کرد که یکصد جنگنده این رژیم هزاران راکت حزب‌الله را که آماده شلیک به شمال سرزمین‌های اشغالی بودند را «نابود» کرده و عده‌ای هم طبق معمول همیشه بدون اینکه بپرسند انهدام هر لانچر راکت انفجاری مهیب به همراه خواهد داشت و هر حمله‌ای باید چندین شهید و زخمی از حزب الله را در کنار خود داشته باشد، اقدام به انتشار این خبر کرده و اصولاً نپرسیدند که چرا ما شاهد چنین اتفاق رویدادی نبودیم؟!

دروغی به نام نابودی هزاران موشک…

آنچه مشخص است حزب الله هدف یا اهداف خاصی را در عمق سرزمین‌های اشغالی مورد حمله قرار داده که پیش از این در ویدیوهایی آدرس دقیق آنها را اعلام کرده بود.‌ بسیاری از تاسیسات مهم اطلاعاتی امنیتی رژیم در خارج از شهرها، در پادگان‌ها و پایگاه‌های گوناگون پراکنده هستند و معمولاً از سطح حفاظت بالایی هم برخورد دارند هرچند که ظاهری غیرنظامی داشته باشند. حزب الله عملیاتی انجام داده که فقط از انجام مرحله اول آن خبر داده و بقیه را دچار سانسور کرده است یعنی گفته که آنچه انجام داده‌ایم را در گزارش‌های بعد رسانه‌ای خواهیم کرد. با این حال دشمن برای آنکه در حوزه خبری سبقت بگیرد و طبق معمول فیک نیوزها را وارد بازار کند تا تهدیدها دچار انحراف گردند ر مزخرفی را منتشر می‌کند.

این نخستین بار نیست که صهیونیست‌ها از «نابودی» صحبت می‌کنند؛ در طول ۱۱ ماه گذشته بیش از ۷۰ هزار بار باریکه غزه بمباران شده و هر روز از «نابودی» گردان‌ها و یگان‌های مقاومت می‌گویند، از «نابودی» توان موشکی و راکتی فلسطینی‌های غزه می‌گویند ولی باز هم می‌بینید هرچند روز یکبار دادی راکت به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌شود. رژیم در حالی همیشه از «نابودی و انهدام» می‌گوید که هیچ وقت به چنین توفیقاتی دست پیدا نکرده است. اینجا هم می‌گوید که هزاران راکت آماده شلیک حزب الله را «نابود» کرده؟! یکی چرا نمی‌پرسد پس سندش کو؟! چرا در طول ۱۱ ماه گذشته نتوانسته‌اید حتی یک درصد از توانایی شلیک راکت حزب‌الله را نابود کنید؟!

▪️مانند همیشه دروغگویی و انتشار خبر دروغ به عنوان بخشی از سیاست رسانه‌ای رژیم برای مخفی نگه داشتن شکست و ناکامی‌اش در دستور کار قرار گرفته و از آن طرف سانسور شدید و سنگین رسانه‌ای اعمال می‌گردد تا کسی چیزی نگوید. اگر یکصد جنگنده مناطق مختلف جنوب لبنان را بمباران کرده‌اند، نباید حداقل تا این لحظه دست کم یک ۱۰۰ نفر از رزمندگان حزب الله به شهادت رسیده باشند؟! نه اینکه می‌گویید قرار بوده حزب‌الله ۶۰۰۰ راکت شلیک کند و برای شلیک ۶۰۰۰ راکت باید ۱۵۰ لانچر کاتیوشا وجود داشته باشد که برای هر لانچر هم دست کم ۴ نفر نیرو جهت آماده‌سازی و شلیک باید حاضر باشد؟!

هر چیزی حساب و کتاب دارد و هر چیزی دو تا چهار تا دارد. حزب الله موفق شد دشمن را غافلگیر کرده و با شلیک بیش از ۳۰۰ تیر راکت ضمن مشغول کردن سامانه‌های پدافندی رژیم ۲۰ فروند پهپاد انتحاری را به سمت هدف یا اهدافی در عمق سرزمین‌های اشغالی پرتاب کند. دشمن اگر توانسته باشد هر یک از این پهپادها را رهگیری و نابود کند بدون شک خبر و تصویر آن را منتشر خواهد کرد اما تا این لحظه به جز یک پهپاد، هیچ تصویری از انهدام سایر پهپادهای حزب الله منتشر نشده است. از طرف دیگر صرف بمباران کردن موفقیت را در پی ندارد، چرا که دشمن همیشه در حال بمباران کردن است. که اگر چنین بود با خاک یکسان شدن غزه مروز رژیم باید جشن پیروزی می‌گرفت نه اینکه همچنان دنبال توافق با حماس برای خروج از جنگ است.

حزب الله نه آنقدر ساده و دیوانه است که بعد از ۴۰ سال جنگ شبانه روزی با دشمن لانچرهایش را روی زمین قرار بدهد و نه آنقدر بی‌تجربه است که بخواهد ۶۰۰۰ تیر راکت را به این شکل به شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک کند. ۶۰۰۰ شلیک هر چند برای حزب الله در یک لحظه واقعاً چیزی نیست اما در شرایط فعلی هیچ ضرورتی ندارد که حزب الله بخواهد همچین حجم آتشی را روی سر دشمن بریزد بلکه اقدام حزب الله بیش از همه یک کار امنیتی دقیق و حساب شده بوده که با ابزار نظامی صورت گرفته است. در واقع مهم‌ترین اقدام حزب الله بعد از حدود یک ماه از شهادت سید محسن مله به عمق سرزمین‌های اشغالی بوده که برای دشمن یک خط قرمز حسابی و اساسی محسوب می‌شده است.

 

برچسب ها :حزب الله ، موشک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.