کد خبر : 6695
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 22:15

درخواست قعله‌نویی از رئیس جمهور

درخواست قعله‌نویی از رئیس جمهور
سرمربی تیم ملی فوتبال: خواهشم از آقای رئیسی این است نگاه ویژه‌ای به استادیوم آزادی داشته باشد. این استادیوم مظهر ملی است و یکی از استادیوم‌های کامل دنیاست. متاسفانه بیش از چهل سال است که فقط از این ورزشگاه استفاده می‌شود.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از ایرنا، «امیر قلعه نویی» امروز (جمعه) در كنفرانس خبری پیش از بازی تیم های فوتبال استقلال تهران و فجر شهید سپاسی شیراز در تهران در جمع خبرنگاران تصریح كرد:‌ از رییس جمهوری می خواهیم، بودجه ای برای ورزشگاه آزادی تهران در نظر بگیرد چرا كه این ورزشگاه فرسوده شده است، به طور مثال سقف آن چكه می كند، پاركینگ ها در وضعیت نامطلوبی قرار دارد و وضعیت آن خراب است.

وی گفت: «رضا صالحی امیری» سرپرست پیشین وزارت ورزش و جوانان اعلام كرده بود،‌ بیش از 3 هزار ورزشگاه نیمه تمام در كشور وجود دارد، با این حال ما از رییس جمهور می خواهیم نگاه ویژه ای به دو ورزشگاه ملی كشورمان یعنی استادیوم آزادی تهران و نقش جهان اصفهان داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تسلیت درگذشت نزدیكان داوود سیدعباسی بازیكن اسبق آبی پوشان،‌ نعیم احمدی و نصیر مقدری از عكاسان رسانه ها، در خصوص دیدار فردا (شنبه) مقابل فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: بازی مقابل تیم های محمود یاوری همواره دشوار است، چرا كه بازیكنان دونده و باانگیزه ای دارد.

قعله‌نویی

قلعه نویی با اشاره به انتقاد یاوری از یكسان نبودن فاصله زمانی دیدارهای تیم ها با یكدیگر و اجحاف در حق برخی تیم ها گفت: پس من كه تیمم دو سال با این مشكل گریبانگیر است و حتی نتوانستیم بدنسازی خوبی داشته باشیم دیگر باید چه بگویم!؟

وی با بیان اینكه تیم استقلال به 3 امتیاز دیدار مقابل فجر شهید سپاسی شیراز نیاز مبرمی دارد، گفت: در بازی مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر عملكرد خوبی داشتیم اما مقابل كاسپین قزوین در جام حذفی خوب نبودیم و می دانیم تیم فجر در تهران بازی بسته ای به نمایش می گذارد، اگر بتوانیم به بازی سرعت دهیم می توانیم به هدف خود برسیم.

وی با ابراز ناراحتی از مصدومیت بوبكر كبه در دیدار استقلال مقابل كاسپن قزوین اظهار داشت: این مهاجم در تمرینات بسیار آماده بود و می توانست به تیم كمك كند اما اكنون باید 6 هفته از تیم دور باشد. البته مصدومیت خسرو حیدری رفع شده و این بازیكن می تواند استقلال را مقابل فجر شهید سپاسی شیراز همراهی كند.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به پرسش یكی از خبرنگاران در باره اتفاقاتی كه در مراسم جشن تولد زنده یاد ناصر حجازی در بهشت زهرا رخ داده و طرفداران زنده یاد حجازی معتقدند، قلعه نویی از فوت حجازی ناراحت نشده است، گفت: اظهارنظر چند نفر اهمیتی ندارد و من در باره پدر و مادر خودم می گویم كه وقتی آنها از دنیا رفتند، باید برای غفران آنها و به جا آوردن نماز و روزه عقب افتاده شان تلاش كنم.

در ادامه، خبرنگار ایرنا به پاسخگو نبودن اكثر بازیكنان استقلال به پرسش های اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افكار عمومی كه در سرما و گرما تلاش می كنند،‌ اشاره كرد و از سرمربی استقلال خواست از بازیكنان خود بخواهد چنین رفتارهایی را تكرار نكنند كه قلعه نویی با تایید اظهارات خبرنگار ایرنا گفت: همه ما به خاطر جایگاه حقوقی خود وظیفه داریم پاسخگو باشیم و بازیكنان وظیفه دارند با خبرنگاران مصاحبه كنند و این موضوع را به طور حتم به بازیكنان تذكر می دهم. البته باید شرایط بازیكنان را نیز درك كنیم.

سرمربی استقلال با اشاره به مشكلات سخت افزاری ورزشگاه آزادی تهران افزود: متاسفانه از سقف های ورزشگاه آزادی آب چكه می كند و بازیكنان و خبرنگاران هنگام مصاحبه خیس می شوند كه باید این مشكلات رفع شود.

قلعه نویی ادامه داد: از دكتر «حسن روحانی» رییس جمهوری خواهش می كنم با دستور اختصاص بودجه خاص برای ورزشگاه آزادی كه چشم و چراغ ورزش ایران است، مشكلات موجود را رفع كند.

وی با اشاره به حضور دو هزار نفر برای مراسم كلنگ زنی مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) در ورزشگاه آزادی تهران در سال های قبل اظهار داشت: متاسفانه هنوز این مسجد به بهره برداری نرسیده است!

سرمربی تیم استقلال افزود: ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیز از مجموعه های ملی كشورمان است كه امیدواریم با حمایت دولت هر چه زودتر به بهره برداری برسد. خودم شاهد بودم دو نفر از هواداران فوتبال در راه رسیدن به ورزشگاه فولادشهر اصفهان تصادف كرده و جان خود را از دست دادند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و فجر شهید سپاسی شیراز در دیدار پایانی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، ساعت 16 و 20 دقیقه فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

برچسب ها :رئیسی ، قعله‌نویی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.