کد خبر : 126770
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1403 - 13:15

درباره نمایش مذاکرات صلح در قطر

درباره نمایش مذاکرات صلح در قطر
این بازی جدید جبهه غربی عربی عبری از اون حرکتهای زیرکانه و فریبکارانه هست که ایالات متحده در پیش گرفته و بیشتر از انگلیس انتظار چنین حیله گری رو داشتیم تا حکومت جنایتکار آمریکا!

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از مکتوبات، این بازی جدید جبهه غربی عربی عبری از اون حرکتهای زیرکانه و فریبکارانه هست که ایالات متحده در پیش گرفته و بیشتر از انگلیس انتظار چنین حیله گری رو داشتیم تا حکومت جنایتکار آمریکا!

تشکیل جلسه و صدور بیانیه برای آتش بس!

این اقدام که به سرعت انجام شد به نوعی در تنگنا قرار دادن ایران محسوب میشه!
به این صورت که اگر ایران بخواد به این بیانیه تن بده مجبور هست که از حمله به رژیم صهیونیستی خوداری کنه تا نتیجه مذاکرات معین بشه اما اگر نپذیره و همچنان اصرار به حمله داشته باشه و حمله ای انجام بده و باعث توقف مذاکره بشه، قطعا در بین افکار عمومی جهان و مخصوصا مردم غزه و فلسطین از ایران به عنوان مانع رسیدن به توافق آتش بس، یاد خواهد شد!

ایالات متحده و رژیم صهیونیستی و حاکمان عرب، کاملا واقف هستن که مردم خسته از بمباران و جنایت صهیونیستها با هر وعده ی پوچی، امیدوار خواهند شد، بدون توجه به این مطلب که تا به امروز چندین دفعه مذاکره صورت گرفته که با زیاده خواهی و خواسته های غیرمنطقی صهیونیستها، همه مذاکرات با شکست مواجه شده و بی نتیجه بوده.

برچسب ها :ایالات متحده ، قطر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.