کد خبر : 154091
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1403 - 11:00
خطای برند ملی عربستان
برندملی عربستان در همه ابعاد بخصوص در بعد فرهنگی-هنری با تغييرات تندی همراه است.
به گزارش اطلاع با ما خطای برند ملی عربستان– برندملی عربستان در همه ابعاد بخصوص در بعد فرهنگی-هنری با تغييرات تندی همراه است.
قطعا عربستان دچار خطای راهبردی در برندینگ ملی خود هست که مشاورین آمریکایی آن را طراحی کرده اند.
عربستان با نادیده گرفتن «اصالت عربی-اسلامی» خود به یکباره به غربی ترین یا آمریکایی ترین» رفتار فرهنگی و اجتماعی چرخیده است.
هر برندی که اصالت خود را نادیده بگیرد همچون عروسک بزک شده ای درک خواهد شد و بعد از یک دوره ۱۰ تا ۲۰ساله بحرانهای فراوانی او را از پا در خواهد آورد
محمدرضا رستمی
برچسب ها :برند ملی عربستان ، عربستان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0