کد خبر : 154091
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1403 - 11:00

خطای برند ملی عربستان

خطای برند ملی عربستان
برندملی عربستان در همه ابعاد بخصوص در بعد فرهنگی-هنری با تغييرات تندی همراه است.

به گزارش اطلاع با ما  خطای برند ملی عربستانبرندملی عربستان در همه ابعاد بخصوص در بعد فرهنگی-هنری با تغييرات تندی همراه است.

قطعا عربستان دچار خطای راهبردی در برندینگ ملی خود هست که مشاورین آمریکایی آن را طراحی کرده اند.

خطای برند ملی عربستان

عربستان با نادیده گرفتن «اصالت عربی-اسلامی» خود به یکباره به غربی ترین یا آمریکایی ترین» رفتار فرهنگی و اجتماعی چرخیده است.

هر برندی که اصالت خود را نادیده بگیرد همچون عروسک بزک شده ای درک خواهد شد و بعد از یک دوره ۱۰ تا ۲۰ساله بحرانهای فراوانی او را از پا در خواهد آورد

محمدرضا رستمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.