کد خبر : 113921
تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1403 - 10:20

حضور پُر شور و شعور پای صنادیق رأی دهی، خواست مشترک شخصیت های ملی، مذهبی و حکیمِ معظمِ رهبری!

حضور پُر شور و شعور پای صنادیق رأی دهی، خواست مشترک شخصیت های ملی، مذهبی و حکیمِ معظمِ رهبری!
کنار گذاشتن موقتِ برخی گلایه های فصلی، دائمی و همیشگی. بعضی واگویه های ذهنی، منفی و‌ قبیلگی. منقوله های بی اساس و بنیانِ دهانی، زبانی و شعاری، آنهم با هدف مشارکت همه جانبه در تعیین سرنوشت و انتخاب رئیس الوزرا و ریاست جمهور اسلامیِ ایران.

به گزارش اطلاع با ما امان الله دهقان فرد*حضور پُر شور و شعور پای صنادیق رأی: کنار گذاشتن موقتِ برخی گلایه های فصلی، دائمی و همیشگی. بعضی واگویه های ذهنی، منفی و‌ قبیلگی. منقوله های بی اساس و بنیانِ دهانی، زبانی و شعاری، آنهم با هدف مشارکت همه جانبه در تعیین سرنوشت و انتخاب رئیس الوزرا و ریاست جمهور اسلامیِ ایران.

-دوری از هر گونه افتراق زایی، اختلاف افکنی و اتحاد زدایی بین مؤمنان، متدینان و معتقدان به آب و خاک اهورایی و معتقدات پاک عاشوراییِ هموطنان، بویژه کنار نهادن هر گونه هنجارشکنی در خصوص منتظران آخرالزمان و سرسپردگان به ذخیره ی خدای سبحان، امامان و رسولان.

-تشویق عملیِ منفعلان، ترغیب فعلیِ منصرفان و همراهی ایشان تا زمان حضور در مراکز رای گیری و ریختن آرای شخصی داخل صنادیق انتخاباتی آنهم نه فقط جهت رفع تکلیف ظاهری‌ بلکه بعنوان یک وظیفه ی ملی، ایمانی و اسلامی و کسب رضایت حداقل چند شهید آشنای محلی، کشوری و‌ حتی وابسته به محور مقاومت منطقه ای و‌ جهانی.

-و برآورده نمودن خواست و دستور امامان و‌ پیشوایان دینی و‌ مذهبی، بویژه لبیک گویی به ندای حکیم انقلاب جهانی و رهبر معظم جمهوری اسلامی مبنی بر مشارکت گسترده در تعیین سرنوشت نسل های فعلی و آتی و .. از جمله مواردی است که موجب می شوند تا بصورت دستجمعی، خانوادگی و فامیلی به محل های مشخص شده مراجعه و به تکلیف الهی، ملی و شرعی مان عمل نماییم. در همین زمینه :

*۱)-* واقعیت آن است که هر گونه «بی تفاوتیِ» اعضای جامعه ی اسلامی، بی حالی و خواب زدگیِ ساکنان ‌شهری و روستایی و یا خودخواهی های اتباع ایرانی، آنهم در ایامی که هر «دانه» رأی، می تواند مانند «تیری»شلیک شده در قلب دشمنان خارجی و منافقان داخلی بحساب آمده و از طرفی موجبات عزّت، عظمت و شوکت هموطنان در هر نقطه ای از زیر آسمان آبی! را فراهم آوَرد، طبیعی است هر گونه توجیه آفرینی و تردیدافکنی بین دوستان، همشهریان، رفیقان و پیر و‌ جوان کشورمان و یا «شُبهه پراکنی» علیه داوطلبان و حامیان آنان، نه تنها کمک به معاندان و مزاحمان بوده بلکه اِی بسا عملا همراستا با اقدام تحریم کنندگان، کینه توزان و‌ دشمنان نیز محسوب خواهد شد.

*۲)-* اینکه هر یک از ما و شما قدر و قدرتِ «تک رأیِ»خود را ندانیم. تاثیر آن بر مقبولیت و محبوبیت عمومی در ابعاد مختلف داخلی، منطقه ای و بین المللی را متوجه نشویم و یا خدای ناکرده تحت القائات شبکه های مجازی و رسانه ای و زیر بمباران شبانه روزیِ اطلاعات دروغین آن ها، تعیین سرنوشت خود و فرزندان مان را رها نموده و کاری به اتفاقاتی که ممکن است گریبانگیر کشور، ملت و امت مان گردد نداشته باشیم و نهایتا گوش مان را به دهان ولایتِ حاکم بر امت و منتخب با واسطه ی ملت نسپاریم، قطعا مشکلات مان روز بروز افزایش یافته و تغییری در راستای حل سریع مشکلات بوجود نخواهد آمد.

*۳)-* وقتی از کشوری حقیقتا ثروتمند و جوانانی غیرتمند برخورداریم، ملتی همیشه پای کار و توانمند داشته و داریم. تاریخ و تمدنی نورانی و وحدانی از نیاکانی پاک، اهورایی و عاشورایی به ارث برده ایم. دنیای عهد عتیق و قدیم و جهان امروزین و‌ جدید خود را مدیون عالمان، مخترعان و دانشمندان نام آور و نخبگانِ اسم آشنای ما می داند و انقلاب اسلامی مان زمینه ساز بیداری جهانی و تعلق خاطر ملت ها به تفکرات آخرالزمانی گردیده و نهایتا چشمان محرومان، مستضعفان و آزادگان به تحولات داخلی و سیاست گذاری های بین المللی ایران اسلامی دوخته شده!، آیا سزاوار است با شرکت نکردن در امر انتخابات، همه ی گذشته، حال و آینده را زیر سئوال برده و خود، دولت و ملت مان را «دشمن شاد» کنیم!؟.

یادمان باشد):*

-هنگامیکه فردی مدعی پیروی از اصول و فروع انسانی، ایمانی و الهی می شود.

-خود را کاملا «اربعینی» و «عاشورایی» پنداشته و یا به آموزه های دینی و مذهبی دلبسته نشان می دهد.

-نمازهای واجبِ یومیه، مستحب، جمعه و جماعتش را سرِ وقت انجام داده و تحت هر شرایطی آن ها را بجا می آورد.

-در دفاع از ناموس وطن و حرم سر از پا نمی شناسد و اعضای بدن و سلامتیِ روانش را در پشت خاکریزها و مرزها به امانت باقی می گذارد.

-دارای تعصبات پاک نسبت به آب و خاک آبایی و سرزمبن مادری بوده و تا پای دادن جان حاضر به دفاع از آن، مقابل دشمنان می گردد.

..در عین حال اما گام هایش برای حرکت به سمت مراکز رای دهی او را همراهی نکرده. وجدانش راضی به مشارکت در تعیبن سرنوشت نگردیده و زبانش نیز برای تشویق مردم در دهانش بدرستی نمی چرخد!. آیا می توان گفت چنین اشخاصی در ادعاهای خود صداقت دارند و حقیقتا شعارهای ریشه در شعور را سر می دهند!؟. من که شک دارم چنین افرادی از اعتقادات اساسی برخوردار بوده باشند!.

خانم ها و آقایان جان)-* لطفا تا دیرتر نشده به وجدان خود «هِی»زده. بر تردیدها غلبه نموده،

وسوسه ها را کناری گذاشته. شرایط حساس کنونی و پیرامونی را درک کرده و برای یکبار هم که شده، گلایه ها را تعطیل و در اولین فرصت برای انتخاب گزینه ی مورد نظر به مراکز رای دهی مراجعه نمایید. یقین بدانید خداوند نیز برکتش را شامل حال ملت، دولت و ولایت مان فرموده و ارواح پیشینیان و قلب آیندگان از همه ی مایان راضی و خوشحال خواهند شد. ان شاءالله.

*۱۵/تيرماه/١٤٠٣*

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.