کد خبر : 110220
تاریخ انتشار : جمعه 1 تیر 1403 - 11:41

جمع بندی مناظره دوم انتخاباتی ریاست جمهوری

جمع بندی مناظره دوم انتخاباتی ریاست جمهوری
قاضی زاده نقطه قوتش دفاع از دولت رئیسی بود ، اما برنامه هاش به شدت کلی بود ، فرق خاصی با مناظره اول نداشت

به گزارش اطلاع با ما ، قاضی زاده نقطه قوتش دفاع از دولت رئیسی بود ، اما برنامه هاش به شدت کلی بود ، فرق خاصی با مناظره اول نداشت

قالیباف مثل مناظره اول ، مسلط از برنامه ها و مشکلات گفت ، ابتدا کمی وارد حاشیه شد و در وسط حرف پورمحمدی پرید که اشتباهش بود اما در راند دوم واقعا عالی ظاهر شد و مسلط از مشکلات گفت به همراه بررسی دقیق و نقطه اوج قالیباف جمع بندی ایشون بود که 5 طرح طلایی رو دادند ، طرح هایی که میدونیم با توجه به کارنامه ایشون قابلیت اجرا دارد.

پورمحمدی به شدت ضعیف و حاشیه رونده !!!! کلا آمده بود برای دعوا ! معلوم نبود برنامه هاش چیه اصلا ! ولی در نگاه مردم بد هست یک روحانی بیاد اینطوری دعوایی حرف بزنه . پورمحمدی امشب به شدت ضعیف و بی برنامه

مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری باموضوع اقتصادی آغاز شد

زاکانی هم خوب بود هم بد ، بد از اینکه زیاد دعوا میکرد ، خوب از اینکه با سند از دولت رئیسی حرف زد و از برنامه هاش گفت ولی طرح طلای ایشون به شدت مورد انتقاد کارشناسان هست .

پزشکیان هم مثل مناظره اول ، اما کمی آرام تر ، زیاد وارد دعوا نشد ، هر بحثی هم درباره رئیسی گفت خداراشکر جوابش رو هم گرفت ، اما اما اما نقطه بسیار قوت پزشکیان جمع بندی ایشون بود ، حرفهای به شدت عوام فریبانه ، حرف از همه اقوام مخصوصا حرف از اهل سنت و مظلومیت آنها در بحث عدالت ( البته طبق نظر ایشون) ، این میتونه اهل سنت رو به سمت پزشکیان ببره ، فراموش نمی کنیم سال 88 رو که اکثر رای اهل سنت با موسوی بود ، پس پزشکیان خوب بلده داره چه میکنه !!

جلیلی هم مثل مناظره قبلی آرام بود ، نقطه قوتش این بود که از برنامه هاش گفت اما همچنان مشکل دانشگاهی حرف زدن رو داره و باید روان تر بشه. ایشون نفر آخر بود و میتونست جمع بندی بهتری داشته باشه .

به نظرم این مناظره اگر تاثیری در آرا داشته باشه ، در رشد آرای پزشکیان به خاطر حرف های عوامانه زدنش و آرای قالیباف به خاطر از کارنامه و طرح هاش گفتن خواهد داشت. البته هر دو به میزان رشد کم. چون مردم دیگه از دعوا و کلی گویی حرف زدن خسته شدن.

پورمحمدی میتونست پدیده امشب باشه ، اما با تهدید به موقع زاکانی ، عقب کشید.

آقای جلیلی باید تمام تلاشش در گرفتن رأی قشر خاکستری باشه اما این شکل حرف زدن بعیده اون ها رو راضی کنه ، فضای حرفهای ایشون و حتی مستندی که از ایشون پخش شد بیشتر در فضای دانشگاهی و نخبگانی هست. نه عمومی.

احسان عبادی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.