کد خبر : 112907
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1403 - 21:17

جلیلی: «اگر چهار سال غفلت کنیم ۴۰ سال عقب می‌مانیم»

جلیلی: «اگر چهار سال غفلت کنیم ۴۰ سال عقب می‌مانیم»
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید صحنه و میدان را برای مردم تبیین کنیم که امروز در چه نقطه‌ای هستیم و چه مسئولیت بزرگ و سنگینی بر دوش داریم. اگر چهار سال غفلت کنیم، ۴۰ سال عقب خواهیم ماند.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از شفقنا، آقای سعید جلیلی در جمع نمایندگان مجلس گفت: نه تنها با کم کردن بار و فشار بر دوش مردم بلکه با جهش دادن رشد کشور باید برنامه داشت.

وی افزود: الان وقت این نیست که تازه بررسی کنیم و کارشناس بگذاریم. فرصت گذراندن مصرفانه برای اوقات نداریم و باید کار جدی را شروع کنیم.

وی ادامه داد: توفیق داشتیم در جلسات متعدد با نمایندگان مجلس، بسیاری موضوعات را جلو بردیم و به جمع بندی رسیدیم.

وی عنوان کرد: یکی از موفقیت‌هایی در زمان دفاع مقدس، نتایج شیرینی به دست آمد این است که کسی بعد از ۳۶ سال جرات ندارد کسی نگاه چپ به این ملت نگاه کند به این دلیل بود که هر کس در جایگاهی که داشت نقش ارزنده خود را ایفا می‌کرد.

جلیلی ادامه داد: باید نگاه ورویکرد داشته باشیم که همه ملت احساس کنند نقش ارزنده خود را ایفا خواهند کرد و این حرکت نیازمند همدلی و همکاری میان مجلس و دولت است.

وی اظهار کرد: اگر می‌گوییم همگان باید در این نهضت بزرگ نقش ایفا کنند، یکی از مهمترین اقدامات همکاری بین دولت و مجلس است.

وی گفت: امروز جوانان و دانشمندانی داریم که در لبه مرز و دانش حرکت می‌کنند، باید این فناوری به قدرت بدل شود. امروز باید غفلت‌ها به شکل ارزشمند و در تراز انقلاب اسلامی ایران جبران شود.

وی گفت: عرصه تعارف نیست، این کار همگانی است. باید به تک تک مردم عزیز کشورمان که آرزو دارد کشور پیشرفت کند و تعالی داشته باشد، باید این صحنه را باز کرد که آیا دوباره می‌خواهیم معطل اخم فلان کشور شویم و حاصل آن رشد منفی و صفر شود.

وی بیان داشت: شهید رئیسی حرکت را آغاز کرد و ما باید با دقت و سرعت بیشتر ادامه دهیم.

برچسب ها :جلیلی ، مجلس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.