کد خبر : 142926
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 22:15

جزئیات از افزایش حقوق کارمندان

جزئیات از افزایش حقوق کارمندان
ضریب افزایش حقوق کارمندان امسال ۲۰ درصد است، اما با توجه به اضافه شدن ۸ درصدی قانون جوانی جمعیت و معافیت‌های مالیاتی متوسط پرداختی آنها در سال آینده به بیش از ۳۰ درصد می‌رسد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حقوق کارمندانحمید پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: جلسات دولت در خصوص لایحه بودجه در حال برگزاری است و عصر هم این جلسات ادامه دارد. یکی از موضوعاتی که در جلسات هیات دولت به آن پرداخته می‌شود مربوط به افزایش حقوق کارمندان است که امسال سعی کرده‌ایم علاوه بر افزایش حقوق بحث عدالت مالیاتی را دنبال کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: میانگین افزایش ضریب حقوق کارمندان امسال هم ۲۰ درصد است، اما طبق برنامه ریز‌ی که انجام داده‌ایم مقرر شده است که معافیت مالیاتی حقوق بگیرانی که کمترین دریافتی از حقوق را دارند ۱۰۰ درصد افزایش دهیم و کسانی که تا ۲۴ میلیون تومان حقوق می‌گیرند از پرداخت مالیات معاف شوند.

وی افزود: پرداخت دیگری که امسال در بحث افزایش حقوق در نظر گرفته‌ایم مربوط به قانون جوانی جمعیت است که حدود ۸ درصد به حقوق افرادی که در قانون جوانی جمعیت قید شده اضافه می‌شود که در مجموع متوسط حقوق پرداختی به ۲۸ درصد خواهد رسید و اگر معافیت‌های مالیاتی را به این موضوع اضافه کنیم مجموع پرداختی حقوق کارمندان به بیش از ۳۰ درصد می‌رسد.

پور محمدی گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در دولت مصوب شد و با ابلاغ، احکام صادر خواهد شد و هیچ تغییری در پرداخت یارانه‌ها ایجاد نمی‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.