کد خبر : 137397
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 21:48

جاده های چالوس و آزاد راه تهران – شمال یکطرفه شد

جاده های چالوس و آزاد راه تهران – شمال یکطرفه شد
در محورهای شمالی کشور ترافیک پر حجم است و آزاد راه رودبار - منجیل از ساعت ۱۱ صبح امروز شمال به جنوب یکطرفه شده است و این محدودیت تا ساعات اولیه روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از عصر ایران، جانشین پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به سنگین بودن بار ترافیک در محورهای چالوس و آزاد راه تهران – شمال از ساعت ۱۸ امروز جمعه شمال به جنوب در محدوده مرزن آباد به سمت تهران تا اطلاع ثانوی یکطرفه است.

سرهنگ سیاوش محبی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در محورهای شمالی کشور ترافیک پر حجم است و آزاد راه رودبار – منجیل از ساعت ۱۱ صبح امروز شمال به جنوب یکطرفه شده است و این محدودیت تا ساعات اولیه روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک در محور هراز، ادامه داد: ترافیک در محور هراز پرحجم است و به منظور تخلیه بار ترافیکی به صورت مقطعی شمال به جنوب یکطرفه می شود.

جانشین پلیس راهور فراجا اضافه کرد: مسافران ساعت بازگشت خود را از سفر را مدیریت کنند و به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند تا زمان کمتری را در ترافیک جاده ای سپری کنند.

محبی به رانندگان توصیه کرد از سرعت و سبقت غیر مجاز و حرکات نمایشی پرهیز کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود که فردا شنبه ۳۱شهریور شاهد ترافیک سنگین تری در محورهای مواصلاتی کشور به ویژه مسیرهای منتهی به استانهای شمالی کشور باشیم.

جانشین پلیس راهور فراجا یادآور شد: همکاران ما به صورت آماده باش در همه محورهای مواصلاتی استانهای سراسر کشور حضور دارند.

برچسب ها :تهران ، چالوس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.