کد خبر : 35681
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 23:19

تیم نوجوانان فوتبال ایران با نتیجه نهایی تلخ مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۳

تیم نوجوانان فوتبال ایران با نتیجه نهایی تلخ مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۳
شکست دقیقه نودی نوجوانان ایران مقابل انگلیس

به گزارش اطلاع با ما ، تیم فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی ۲۰۲۳ با اجرای فوق‌العاده و نتیجه اولیه مساوی با برزیل، اما در لحظات آخر در برابر انگلیس، با اشتباهی در دقیقه ۹۰، نتیجه ۲ بر یک را به ضرر خود تجربه کرد. این بازنده غیرمنتظره ایران را در مسیر صعود از گروه مرگ به مشکلاتی مواجه کرده است.

ایران یک – انگلیس یک (دقیقه ۶۳: ریس‌الکساندر راسل‌دنی): انگلیس که سراپا حمله شده بود، روی نفوذ راسل‌دنی، بازیکن تعویضی خود صاحب موقعیت شد که او چهار دقیقه پس از ورود به زمین پس از یک- دو با متیو وارهرست و شوت فنی پای چپ زمینی از قوس محوطه جریمه، توپ را به دور از دستان آرشا شکوری فرستاد و گل تساوی تیمش را زد.

پایان بازی ایران ۱ – ۲ انگلیس

ایران ۱ – انگلیس ۲ (دقیقه ۹۰: جوئل اندالا): ستاره خط حمله انگلیس که بارها دروازه ایران را تهدید کرده بود، بالاخره کارش را انجام داد و پس از عبور از سد درویش‌عالی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که آرشا شکوری با خروج از دروازه توپ را دراختیار گرفت، اما توپ از دست او رها شد و به پای این گلر خورد تا دوباره مقابل پای جوئل اندالا بیفتد و این بازیکن مزد تلاش در این بازی را با یک ضربه فنی تماشایی بگیرد و گلزنی کند.

برچسب ها :انگلیس ، ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.