کد خبر : 45908
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 22:11

توسعه اقتصاد هویت بنیان با بسته بندی سوغات ملی

توسعه اقتصاد هویت بنیان با بسته بندی سوغات ملی
زمانی که سوغات کشور ما توانسته در دنیا حرف اول را بزند، پس می‌توانیم در بسته بندی هم همین طور باشیم.

به گزارش اطلاع با ما در نشست اولین کارگروه ساماندهی سوغات ملی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مریم جلالی بر اهمیت توسعه اقتصاد هویت بنیان از طریق بسته بندی سوغات ملی تأکید کرد. او اظهار کرد: “زمانی که سوغات کشور ما توانسته در دنیا حرف اول را بزند، پس می‌توانیم در بسته بندی هم همین طور باشیم.”

مریم جلالی به اهمیت تعاون و خلاقیت در زمینه‌های اصناف و بازرگانی اشاره کرد و افزود: “این جمع متخصص و فعال در عرصه‌های اصناف و بازرگانی و تعاون این زمینه را دارند تا خلاقیت و نوآوری را با صنایع دستی در بسته بندی سوغات داشته باشند.”

رئیس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس، محمدرضا دشتی اردکانی نیز تصریح کرد که باید این کارگروه تخصصی در مسیر آسیب شناسی حرکت کرده و با تشکیل دبیرخانه، آسیب‌شناسی و شناسایی ظرفیت‌ها را انجام دهد.

سوغات ایران در دنیا حرف اول را می‌زند

برچسب ها :اقتصاد ، سوغات

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.