کد خبر : 124719
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1403 - 12:18

توافق میان آمریکا ، قطر و‌مصر هیچ ربطی به ایران ندارد

توافق میان آمریکا ، قطر و‌مصر هیچ ربطی به ایران ندارد
در کاخ سفید فکر می‌کنند که اگر اعلام کنند که آمریکا با مصر و قطر توافق کرده تا موضوع مذاکره برای آتش بس در غزه را پیش ببرند، در تهران کسی این موضوع را باور می‌کند سخت در اشتباه هستند.

به گزارش اطلاع با ما  توافق میان آمریکا ، قطر و‌مصر- کریم جعفری: در کاخ سفید فکر می‌کنند که اگر اعلام کنند که آمریکا با مصر و قطر توافق کرده تا موضوع مذاکره برای آتش بس در غزه را پیش ببرند، در تهران کسی این موضوع را باور می‌کند سخت در اشتباه هستند. نوع واکنش نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی در طول ماه‌های گذشته نشان داده که او به هیچ عنوان دنبال آتش‌بس در غزه نیست و ترورها در بیروت، تهران و حمله به یمن را برای برقراری آتش بس در غزه انجام نداده است که حالا برخی دور گرفتند و در حال برجسته کردن یک اقدام نامعتبر برای مسئول نشان دادن آمریکا در قبال جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه هستند.

ده ماه فرصت بسیار زیادی است تا تجربیات گرانسنگی از نوع عملکرد دولت آمریکا به دست بیاید. در واقع آمریکا بخش اصلی مشکل و بحران در غرب آسیا و به ویژه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به شمار می‌رود و به هیچ عنوان نمی‌تواند بخشی از راه حل باشد. تمام جنایت‌های صورت گرفته در طول ۱۰ ماه گذشته با چراغ سبز، مجوز مستقیم آمریکا و تسلیحات آمریکایی صورت گرفته است و به همین دلیل اینکه پس از ترورهای صورت گرفته توسط صهیونیست‌ها همه یادشان آمده که باید به سمت مذاکره و آتش‌بس بروند یک طنز تلخ و بسیار مسخره است که لااقل گوش کسی در تهران بدهکار آن نیست.

 

برچسب ها :آمریکا ، قطر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.