کد خبر : 22690
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 17:15

جنگ و تنش: بمباران بیمارستان‌ المعمدانی و نقض حقوق بشر در زمان‌های بحرانی

جنگ و تنش: بمباران بیمارستان‌ المعمدانی و نقض حقوق بشر در زمان‌های بحرانی
بمباران بیمارستان در هر شرایطی نادرست و غیرقابل قبول است. در تاریخ، حملات به بیمارستان‌ها به عنوان یک نقض جدی از حقوق بشر و حقوق بشریت شناخته شده‌اند.

به گزارش اطلاع با ما، بمباران بیمارستان در هر شرایطی نادرست و غیرقابل قبول است. در تاریخ، حملات به بیمارستان‌ها به عنوان یک نقض جدی از حقوق بشر و حقوق بشریت شناخته شده‌اند. بمباران بیمارستان‌ها در هر موقعیتی منجر به تلفات معنوی و جسمی جدی بی‌گناهان می‌شود و با تعرض به اصول انسانی و حقوق بشر در تناقض است. بمباران بیمارستان‌ها در مناطقی که جنگ یا تنش وجود دارد، اثرات مخربی بر روی تحولات انسانی دارد و معمولاً برای مردم و کارکنان بهداشتی آسیب‌های ناشی از نقض حقوق بشریت ایجاد می‌کند.

بمباران بیمارستان‌ها در هر قالبی باید محکوم شود و جلب مسئولین نهادهای مرتکب به عدالت بین‌المللی مطالبه شود. این حوادث نشانگر اهمیت حفظ و تحکیم قوانین بین‌المللی انسانیت و حقوق بشریت هستند. همچنین، نقضی از اهداف و اصول حقوق بشر در جنگ و تنش‌های مسلحانه را نشان می‌دهند. تجربه‌های گذشته نشان داده است که باید از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود و کمک به جبران خسارت‌های ناشی از آنها انجام شود.

بیمارستان‌ المعمدانی

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد دوازدهمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است.

وزارت بهداشت رژیم موقت صهیونیستی بامداد چهارشنبه گفت که از زمان آغاز عملیات گروه‌های مقاومت در نوار غزه، ۴۳۹۹ صهیونیست زخمی شده‌اند.

در این بیانیه آمده است که ۳۳۳ صهیونیست هنوز در بیمارستان بستری هستند که حال نیمی از آنها وخیم است.

این وزارتخانه تعداد دقیق صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در عملیات طوفان الاقصی را اعلام نکرد اما رسانه‌های این رژیم، این رقم را حدود ۱۸۰۰ نفر گزارش داده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.