کد خبر : 146902
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1403 - 11:38

تماس تلفنی رئیس پنتاگون با وزیر جنگ اسرائیل درباره ایران

تماس تلفنی رئیس پنتاگون با وزیر جنگ اسرائیل درباره ایران
رئیس پنتاگون امروز (شنبه) با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ارتباط تلفنی برقرار کرد تا در جریان جدیدترین اطلاعات در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به ایران قرار گیرد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از تابناک، تماس تلفنی رئیس پنتاگون با وزیر جنگ اسرائیل: طبق این گزارش،‌ رئیس پنتاگون بار دیگر بر «تعهد آهنین ایالات متحده به امنیت و حق اسرائیل برای دفاع از خود» تاکید کرد.گزارش‌ها حاکی از آن است که حوالی ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد روز شنبه پنجم آبان‌ماه چند صدای شبیه صدای انفجار بویژه در غرب تهران شنیده شد.

حدود ساعت پنج صبح نیز در مناطق شرق و مرکزی تهران صدای شلیک پدافند هوایی شنیده شد که در پی آن روابط‌ عمومی پدافند هوایی تهران اعلام کرد: صدای شنیده شده در اطراف تهران مربوط به واکنش پدافند هوایی استان تهران در سه‌نقطه در خارج از تهران بوده است. تحلیلگران حمله اسرائیل را در مقایسه با عملیات وعده صادق ۲، بسیار کوچک و کم‌اهمیت ارزیابی می‌کنند.

بر اساس گزارش وب‌سایت پنتاگون، آستین در جریان این تماس تلفنی بر تقویت نیروی دفاعی ایالات متحده آمریکا برای دفاع از پرسنل آمریکا، اسرائیل و شرکایش در منطقه در مواجهه «با تهدیدات ایران و سازمان‌های تروریستی و عزم آمریکا برای جلوگیری از سوء استفاده از تنش‌ها یا گسترش درگیری در منطقه توسط هر بازیگری تاکید کرد».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.