کد خبر : 128978
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 20:52

ترور یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین در لبنان

ترور یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین در لبنان
خلیل حسین المقدح، از فرماندهان گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در نزدیکی اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه در شهر صیدا به شهادت رسید.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از واحد مرکزی خبر، رژیم صهیونیستی در حمله تروریستی هوایی به یک خودرو در شهر صیدا در جنوب لبنان، یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین را به شهادت رساند.

خلیل حسین المقدح، از فرماندهان گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح بود که در این حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در نزدیکی اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه در شهر صیدا به شهادت رسید. سرتیپ منیرالمقدح، فرمانده نظامی بارز جنبش فتح در لبنان و برادر شهید خلیل المقدح گفت به این ترور در داخل سرزمین‌های اشغالی پاسخ خواهیم داد.
محفوظ منور، از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به ترور این مسئول بارز مقاومت فلسطین گفت: شهید خلیل المقدح، یکی از فرماندهان گردان‌های الاقصی است که در کرانه باختری رود اردن در ده ماه گذشته ده‌ها عملیات ضد صهیونیستی انجام داده است، این شهید در رساندن سلاح به مقاومت درسرزمین‌های اشغالی نقش داشت و شهادت او روند عملیات‌های ضد صهیونیستی را افزایش خواهد داد.
در این حمله تروریستی هوایی، خودروی یکی از شهروندان لبنانی نیز مورد هدف قرار گرفت. محمد بدران، مالک این خودرو، می‌گوید: ما ازمردم غزه ورزمندگانی که درجنوب لبنان می‌جنگند بهتر نیستیم، همه زندگی ما فدای مقاومت، امروز همه ما برای یک هدف تلاش می‌کنیم و آنهم پیروزی مقاومت در میدان نبرد است.
از آغاز نبرد طوفان الاقصی این نخستین بار است که یکی از فرماندهان شاخه نظامی جنبش فلسطینی فتح در لبنان هدف قرار می‌گیرد. دو هفته پیش نیز در حمله تروریستی هوایی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شهر صیدا، سامر الحاج، از مسئولان امنیتی جنبش حماس به شهادت رسید. ارتش رژیم صهیونیستی در دو روز گذشته مناطقی از دشت بقاع در عمق لبنان را هدف حملات هوایی قرار داد. نیرو‌های مقاومت نیز مراکز نظامی و برخی شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی را هدف موشک قرار دادند

برچسب ها :ترور ، فلسطین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.