کد خبر : 138058
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 21:09

پزشکیان:

ترور شهید هنیه قطعاً بدون پاسخ نخواهد ماند / نمی‌خواهیم عامل بی‌ثباتی و نا امنی در منطقه باشیم

ترور شهید هنیه قطعاً بدون پاسخ نخواهد ماند / نمی‌خواهیم عامل بی‌ثباتی و نا امنی در منطقه باشیم
رئیس جمهور در دیدار مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی:ما در تلاشیم صلح و امنیت را جایگزین جنگ و خونریزی کنیم

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از خبر فوری، رئیس جمهور در دیدار مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی:ما در تلاشیم صلح و امنیت را جایگزین جنگ و خونریزی کنیم

ما قدرت و توان دفاعی را برای حفظ امنیت و دفاع از مردم و کشور خود می‌خواهیم نه برای جنگ و نا امنی، این در حالی است که رژیم صهیونیستی بارها بر علیه کشور ما اقدامات تروریستی صورت داده است.

در روز بعد از مراسم تحلیف ریاست جمهوری بنده، این رژیم برای گسترده کردن دامنه جنگ در منطقه، اقدام به ترور شهید هنیه، مهمان ما کرد و به رغم تلاش‌های بسیار برای جلوگیری از پاسخ ما و وعده توقف بمباران‌ها در غزه و آتش‌بس روز به روز بر شدت حملات و جنایات افزوده شده است.
ما باور داریم که گسترش جنگ در منطقه به نفع هیچ کشوری نیست، اما این رژیم صهیونیستی است که به دنبال جنگ‌افروزی و توسعه دامنه نا امنی در منطقه است.
ترور شهید هنیه بر اساس تمام قوانین بین‌المللی محکوم است و قطعاً بدون پاسخ نیز نخواهد ماند، جمهوری اسلامی ایران در زمانی که آمریکا و کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کردند، پاسخ حمله به کنسولگری ایران را داد و ثابت کرد که می‌تواند به جنایات این رژیم پاسخ دهد، اما نمی‌خواهیم عامل بی‌ثباتی و نا امنی در منطقه باشیم.

برچسب ها :پزشکیان ، شهید هنیه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.