کد خبر : 56092
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 22:07

تحلیل علل طلاق و اقدامات ارتقایی سازمان بهزیستی در زمینه خدمات مشاوره و روانشناختی

تحلیل علل طلاق و اقدامات ارتقایی سازمان بهزیستی در زمینه خدمات مشاوره و روانشناختی
تحلیل موضوع علل طلاق و اقدامات ارتقایی سازمان بهزیستی نشان می‌دهد که عدم تسلط به تکنیک‌های زندگی، بی‌توجهی، بددهنی، بی‌احترامی، اعتیاد، دروغگویی، عدم رضایت از روابط جنسی و دیگر عوامل مشکل‌زا از جمله علل ثبت شده طلاق هستند.

به گزارش اطلاع با ما، تحلیل موضوع علل طلاق و اقدامات ارتقایی سازمان بهزیستی نشان می‌دهد که عدم تسلط به تکنیک‌های زندگی، بی‌توجهی، بددهنی، بی‌احترامی، اعتیاد، دروغگویی، عدم رضایت از روابط جنسی و دیگر عوامل مشکل‌زا از جمله علل ثبت شده طلاق هستند. برای بهبود این وضعیت، سازمان بهزیستی اقداماتی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات مشاوره و روانشناختی انجام داده است.

آموزش‌های متنوع و رایگان، مشاوره در زمینه‌های مختلف مانند خانواده، پیش از ازدواج، زندگی زوجین و دیگر زمینه‌ها، از جمله خدمات ارائه شده توسط سازمان بهزیستی به افراد نیازمند و زنان سرپرست خانوار است. همچنین، طرح‌های آموزشی و خدمات مشاوره در مراکز مختلف برگزار می‌شود، که از طریق آنها به ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های مشاوران پرداخته می‌شود.

مهم‌ترین علل طلاق در کشور، عدم تسلط به تکنیک‌های مهارت‌های زندگی

در حالی که تعداد ثبت نام‌ها در سامانه تصمیم نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، اما این مسئله برخی تغییرات ساختاری و شمول استان‌ها را نشان می‌دهد. برنامه‌ریزی آموزشی و ارائه خدمات به زوج‌ها از مباحث مهم در ارتقاء کیفیت زندگی خانواده‌ها و جلوگیری از علل طلاق محسوب می‌شود.

در کل، این اقدامات سازمان بهزیستی نشان از تلاش برای توانمندسازی افراد، بهبود ارتباطات خانوادگی و جلوگیری از آسیب‌ها و مشکلات روانی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.