کد خبر : 144485
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 21:29

تحریم در برابر تحریم

تحریم در برابر تحریم
باپیگیری سه قلوهای مستکبر اروپایی(انگلیس،آلمان و فرانسه) اتحادیه اروپا اعلام کرد به علت ارسال پهپاد و موشک از ایران به روسیه، شرکت‌های هواییمایی ساها، ماهان و ایران ایر تحریم‌ می شوند.

به گزارش اطلاع با ما، تحریم در برابر تحریم: باپیگیری سه قلوهای مستکبر اروپایی(انگلیس،آلمان و فرانسه) اتحادیه اروپا اعلام کرد به علت ارسال پهپاد و موشک از ایران به روسیه، شرکت‌های هواییمایی ساها، ماهان و ایران ایر تحریم‌ می شوند.

زلنسکی اعلام کرده که ما هنوز مدرک و شاهدی نداریم که ایران موشک‌ها را به روسیه داده و یا روسیه از آنها استفاده کرده است.

و این یعنی :هر زمان که بخواهند و به هر بهانه ای ما را تحریم می کنند! بیچاره عراقچی که بیش از صد مرتبه ارسال موشک از ایران به روسیه را تکذیب کرده است!

 دولت که هیچ !

اما از مجلس و نمایندگان انقلابی آن توقع می رود در برابر زورگویی آشکار نژادپرستهای اروپایی، سیاست “مشت آهنین” را بکار ببندند و عبور از آسمان ایران را برای شرکتهای هواپیمایی انگلیسی ،فرانسوی و آلمانی ممنوع اعلام کنند ! چند ماه بعد مشخص می شود افزایش سوخت مصرفی،کدام شرکتهای هواپیمایی را با ضرر مواجه کرده است!

کاش فقط یک مدرس در مجلس بود تا اتحادیه اروپا را به جرم گردن کلفتی در برابر ملت ایران به “غلط کردم” و لغو تحریم شرکتهای ایرانی وادار می کرد!

برچسب ها :تحریم ، موشک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.