کد خبر : 134021
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1403 - 14:38

تجاوز به طبیعت توسط مدعیان انسانیت!

تجاوز به طبیعت توسط مدعیان انسانیت!
در یک صفحه تبلیغ فروش ویلا در جنگل‌های هیرکانی، این تبلیغ را دیدم. خدا می‌داند چقدر پول خرج کرده‌اند تا بتوانند به این شکل، در روز روشن، در برابر چشمان ملت، به طبیعت تجاوز کنند.

به گزارش اطلاع با ما تجاوز به طبیعت توسط مدعیان انسانیت- در یک صفحه تبلیغ فروش ویلا در جنگل‌های هیرکانی، این تبلیغ را دیدم. خدا می‌داند چقدر پول خرج کرده‌اند تا بتوانند به این شکل، در روز روشن، در برابر چشمان ملت، به طبیعت تجاوز کنند.

این مسئولین مربوطه این طبیعت میراث یک ملت و نسل های آینده است

اینکه افراد پولدار وخودخواه حس میکنن هر جا منظره قشنگی هست هر جا طبیعیت زیبایی هست اینها اونجا باید ویلا داشته باشن و ویوی ابدی… دلیل بر این نمیشه که بهشون اجازه بدین چنین ویلاهایی در وسط طبیعیت یا زمین های کشاورزی بسازن…

تجاوز به طبیعت توسط مدعیان انسانیت

این طبیعت ارث شخصی کسی نیست مسئولی ام حق نداره در ازای پول چنین اجازه ای به یه عده بده…به اولی مجوز میدین دومی میاد…بعد سومی…همینطوری کلی زمین کشاورزی و طبیعت از بین رفته و خورده شده… بقیه اش و بذارید بمونه ما تو این مملکت که نصفش بیابان هست یه مقدار محدودی جنگل و زمین کشاورزی داریم که باید با چنگ و دندان حفظش کنیم و الا کشور رو نابود می کنیم و برای نسل آینده هیچ طبیعتی نمیمونه…

ضمن اینکه زمین کشاورزی از بین بره امنیت غذایی به خطر میافته. زمینی روش اتفاقی دانه میافته سبز میشه بهشتیه برا خودش این زمین رو نباید تبدیلش کرد به ساختمون و ویلا… همه اینا بماند گردشگری این مناطقم به حفظ طبعیت و زمین های کشاورزیشه!

اون پولدارها شعور ندارن و خودخواهن شما که مسئولید که میفهمید این حرفا یعنی چی!

حقشه هر کس در مجوز دادن به ساخت همچین فضایی در وسط طبیعت نقش داشته بازخواست بشه تا کسی جرات نکنه اینطوری طبیعت و مناظر رو حراج کنه برای پولدارها!

برچسب ها :تجاوز ، طبیعت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.