کد خبر : 125502
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1403 - 23:06

تاسیس مهدکودک به درگاه ملی مجوز‌ها متصل شد

تاسیس مهدکودک به درگاه ملی مجوز‌ها متصل شد
رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: تاسیس مهدکودک و صدور مجوز آن از روز گذشته از طریق درگاه ملی مجوز‌ها امکان پذیر شده است.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، درگاه ملی – امیر سیاح رئيس مرکز بهبود محیط کسب و کار در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ثبت درخواست مجوز تاسیس و فعالیت کودکستان از روز گذشته ۲۰ مرداد ماه از طریق درگاه ملی مجوز اجرایی شد‌.

وی ادامه داد: صدور مجوز تاسیس و فعالیت کودکستان از ۲۰ مرداد به درگاه ملی مجوزها متصل شده و متقاضیان دریافت این مجوز از این پس می توانند از طریق درگاه ملی مجوزها برای ثبت درخواست این مجوز اقدام کنند.

او با بیان اینکه ثبت درخواست مجوزهای تاسیس و فعالیت کودکستان غیردولتی از خرداد ماه سال گذشته از طریق درگاه ملی مجوز عملیاتی شده بود گفت: به دلیل اختلال فنی در فرایندهای صدور مجوز در درگاه تخصصی سازمان تعلیم و تربیت کودک در بازه زمانی فروردین تا خرداد امسال و همچنین در تیرماه امکان ثبت درخواست برای مجوز فعالیت وجود نداشت.

او گفت:با توجه رفع مشکلات فنی درگاه تخصصی آن سازمان از ۲۰ مرداد امکان ثبت درخواست مجوزهای مذکور از طریق درگاه ملی مجوزها فراهم شده است.

وی تاکید کرد: طبق قانون تمامی دستگاه هایى که در بحث اتصال به درگاه ملی مجوزها همکاری های لازم را نداشته باشند به صورت خودکار به درگاه ملی مجوزها متصل خواهند شد‌.

برچسب ها :درگاه ملی ، مجوزها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.