کد خبر : 25245
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 13:52

تأثیرگذاری اقتصادی ایران در معادلات و مناسبات منطقه‌ای

تأثیرگذاری اقتصادی ایران در معادلات و مناسبات منطقه‌ای
معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت، حضور ایران در پیمان‌های بین‌المللی را نشان‌دهنده تأثیرگذاری اقتصادی ایران دانست.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از باشگاه خیرنگاران جوان، قنادزاده، معاون ارتقای کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت گفت: در دو سال گذشته سیاست اصلی دولت حضور در پیمان های بین المللی بوده است.

او افزود: هدف نیز این بوده که ایران از ظرفیت‌های داخلی خود در عرصه بین المللی استفاده کند. پیوستن ایران به گروه بریکس و سازمان شانگهای و انعقاد قرارداد بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا نشان دهنده این است که ایران به دنبال تأثیرگذاری اقتصادی در معادلات و مناسبات منطقه‌ای و بین المللی است.

ایران

معاون سازمان توسعه تجارت تاکید کرد: تلاش ما این است که نتایج به دست آمده از اقدامات ایران در زمینه های مختلف را با انعقاد قرارداد بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا همزمان کنیم تا با تجارت آزادی که بین ایران و کشورهای اوراسیا شکل خواهد گرفت از ظرفیت‌های به وجود آمده به صورت مشترک استفاده کنیم.

قنادزاده گفت: هدف ما این است که توسعه سیاسی را به دستاوردهای اقتصادی ملموس تبدیل کنیم و به همین دلیل تصمیم گرفته شد نشست هم اندیشی درباره برگزاری این نمایشگاه برگزار شود به طوری که توسعه مناسبات منطقه‌ای و بین المللی نیازمند عزم ملی است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.