کد خبر : 115597
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1403 - 23:19

بیوگرافی و عکسهای حمیدرضا قربانی خواننده

بیوگرافی و عکسهای حمیدرضا قربانی خواننده
حمیدرضا قربانی، خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده و نوازنده اهل ایران، وی متولد ۸ مردادماه ۱۳۷۰ در اصفهان و ساکن تهران است.

به گزارش اطلاع با ما، حمیدرضا قربانی، خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده و نوازنده اهل ایران، وی متولد ۸ مردادماه ۱۳۷۰ در اصفهان و ساکن تهران است.

در نوجوانی تحت تأثیر هنر موسیقی قرار گرفت. او هیچ حمایت و تشویقی نداشت و فقط در جهت ساختن رویاهای خود حرکت کرد و تلاش کرد و در سن ۱۶ سالگی اولین آلبوم موسیقی خود را در سبک هیپ هاپ منتشر کرد. و کمی بعد تر در کلاسهای آموزشی استاد پیشکسوت مرحوم ناصر چشم آذر به فراگیری ساز پیانو و تئوری موسیقی پاپ پرداخت.

حمیدرضا قربانی

او به خاطر آلبوم ها و آهنگ های بین المللی و شخصیت بزرگش شناخته شده است.

حمیدرضا قربانی تأثیرات فرهنگی مختلفی را وارد موسیقی خود می کند که به رشد او کمک کرد. او یکی از پیشگامان عرصه موسیقی بین المللی است و سعی کرده فرهنگ های مختلف را از قاره های مختلف در موسیقی خود گردآوری کند تا هماهنگی بین نسل ها و سبک های مختلف را رسمی کند. او در این امر بسیار موفق بوده است.

وسواس او در انتخاب اشعار و نوع موسیقی باعث شده است که انتخاب هایش بهترین باشد و موسیقی او الهام بخش و تاثیرگذار شود، به همین دلیل بزرگان موسیقی راک و پاپ دنیا با او همکاری های موفقی داشته اند.

چشم انداز او از کارش و رویای او برای ساختن یک پناهگاه امن جرقه ای بود که او را به دنبال رویاها و اشتیاق خود برانگیخت. او طرفداران مشهوری دارد که او را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند. او دوست دارد ژانرهای مختلف را در موسیقی خود ترکیب کند که نتیجه آن بی نظیر خواهد بود.

اشتیاق و پشتکار بالا باعث شد در ۲۳ سالگی آهنگساز حرفه ای شود و برای بسیاری از خوانندگان و نوازندگان آهنگ بسازد و مسیر زندگی اش مشخص شود.

حمیدرضا قربانی

او هم اکنون مالک و موسس استودیو موسیقی «حمیدرضا قربانی» است که در تهران فعالیت می کند و تاکنون بیش از ۳۰۰۰ قطعه موسیقی تولید کرده است که رکورد قابل تاملی است.

حمیدرضا در میان هوادارانش به «لوک خوش شانس موسیقی ایران» معروف است و ظاهر و صدای منحصر به فردش باعث محبوبیت او شده است.

همکاری های بین المللی و موفقیت آمیز او با هنرمندان مشهوری همچون؛ پیتر بالتس، شی واتسون ، جوی جوردیسون و … او را به یک هنرمند خاص در سبک خودش تبدیل کرده است و منتقدان موسیقی از او به عنوان یکی از موثرترین پیشگامان موسیقی بین المللی در ایران یاد می‌کنند.

حمیدرضا قربانی

ورود حرفه ای او به مارکت موسیقی ایران در سال ۱۳۹۶ رقم خورد و همکاری با بهرام ابراهیمی بازیگر در آهنگ “تصور میکنم هستی” در همان سال توجه هنرمندان و عموم مردم را به خود جلب کرد‌.

سه آلبوم موفق در سالهای ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ با موضوعاتی از قبیل : صلح جهانی و عشق و دوستی با دو زبان فارسی و انگلیسی با هنرمندان و خوانندگان غیر ایرانی، همچنین اخذ دیپلم افتخار و تقدیرنامه هنری برای ساخت موسیقی در اپیزودهای مختلف سریال مطرح ؛ جوان و بیقرار، از دیگر افتخارات هنری وی محسوب می‌شود.

حمیدرضا قربانی

واضح است که او رویاهایش را دنبال می کند و موفقیت هایش بی پایان است.

آهنگ ها و آلبوم های حمیدرضا قربانی در تمامی پلتفرم های موسیقی جهانی در دسترس علاقه مندان اوست

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.