کد خبر : 126727
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1403 - 11:46

بیماری برهنه‌ نمایی تا کجا ادامه خواهد داشت؟

بیماری برهنه‌ نمایی تا کجا ادامه خواهد داشت؟
از آندلس اسلامی به اسپانیای آزاد رسیده‌اند و هرچه خواسته‌اند کرده‌اند ؛ اندک شمار قوانینی چیده‌اند تا از حداقلی بهداشت روانی جامعه و حقوق کودکان حمایت کنند...

به گزارش اطلاع با ما  بیماری برهنه‌ نمایی-عالیه ساداتاز آندلس اسلامی به اسپانیای آزاد رسیده‌اند و هرچه خواسته‌اند کرده‌اند ؛ اندک شمار قوانینی چیده‌اند تا از حداقلی بهداشت روانی جامعه و حقوق کودکان حمایت کنند، که بیماران برهنه‌نما حتی تاب تحمل آن را هم ندارند و با حرفهای همیشگی و شبیه به هم که بدن من است و بر من تبعیض تحمیل نکنید با همین قوانین حداقلی هم مبارزه می‌کنند.

اما مساله اینجاست که اینها انقدر که ادعا دارند جسم خودم هست پس چرا به جای علاقمندی به پنهان کردن لوازم خصوصی علاقمند هستند دیگران مجبور به تماشای آنها باشند و برای دیگران حقی برای ندیدن آنها قائل نیستند .

چه بر سر انسان غربی آمده هست که دنبال این هست که بدون توجه به انسانیت هرچه می‌خواهد بکند و اندک قوانین و چارچوبی را هم نمیپذیرد، این همه بی تمدنی و زندگی حیوانی از کجا می آید که بشر خود را سخیف تر و رهاتر از حیوان هم در هستی میبیند.

ما تا کجا خواهیم رفت؟ تا کجا تسلیم افسار بریده نفس در هرچه دلم خواست خواهیم بود و هرگز از قوه‌ی عاقله برای پیامد سنجی بهره نخواهیم برد؟

و در آخر باید بگویم همانقدر که باید بر روی فرهنگ پوشش بانوان کار کنیم همانقدر هم فرهنگ‌سازی و قانونگذاری در حوزه پوشش مردان هم الزامی است وگرنه هستند بیمارانی که آن را پیراهن عثمان کنند و بیشتر مایل به فساد کشاندن جامعه باشند.

 

برچسب ها :برهنه ، بیماری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.