کد خبر : 104986
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1403 - 16:03

بررسی صلاحیت های نامزدهای ریاست جمهوری در شورای نگهبان

بررسی صلاحیت های نامزدهای ریاست جمهوری در شورای نگهبان
اعلام آغاز فرآیند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شورای نگهبان باعث شده تا جریانات رسانه ای و چهره های سیاسی به تحلیل و بررسی سناریوهای مختلف احتمالی در زمینه نتایج تایید صلاحیت ها و آرایش سیاسی و ائتلاف درون جریانی نامزدها بپردازند.

به گزارش اطلاع با ما ، محسن بخشی نیا: اعلام آغاز فرآیند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شورای نگهبان باعث شده تا جریانات رسانه ای و چهره های سیاسی به تحلیل و بررسی سناریوهای مختلف احتمالی در زمینه نتایج تایید صلاحیت ها و آرایش سیاسی و ائتلاف درون جریانی نامزدها بپردازند.

در میان موضع گیری انتقادی رسایی خطاب به قالیباف و نیکزاد درباره بی توجهی به هیئت رئیسه مجلس مورد توجه جریان رسانه ای اصلاحات قرار گرفته و دلیل اصلی آن القای حس قدرت طلبی در جریان اصولگرا است.

نکته : گرچه انتقاد رسایی در صحن مجلس در اجرای وظایف نمایندگی ،اشکال شکلی و ماهوی ندارد ، ولی آیا رسایی متوجه بُرد رسانه ای این انتقاد و کش دادنِ موضوع توسط کانال های منتقد قالیباف و ایجاد دوگانه هایی مانند جلیلی ,قالیباف در این کانال ها و در ادامه سوء استفاده رسانه های بیگانه و ضد انقلاب نبود؟

یکی از بهانه های تخریب بعضی کانال ها علیه یکی از داوطلبان ریاست جمهوری ، ضریب دادن به عملیات روانی رسایی در قالب انتقاد به هیئت رئیسه مجلس است .

جالب اینکه خود رسایی داوطلب نیست ولی بعضی کانال هایی که به بهانه نقد , شهید #رئیسی را آزردند و دل امام خامنه ای حفظه الله را سوزاندند ، این روز ها #اخلاق انتخاباتی را رعایت نمی کنند و نقد رسایی را روی دست گرفته و رویه تخریب را پیش گرفته اند .

 

رئیس جمهور آینده، فقط رئیس جمهور ایران نیست

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.