بانک توسعه تعاون موفق به دریافت دو گواهینامه استاندارد بین المللی گردید
به گزارش اطلاع با ما ، فرآیند رسیدگی به شکایات این بانک بر اساس الزامات استاندارد تیم رسیدگی به شکایات iso 10002:2019 و فرآیند رضایت سنجی از ذینفعان بر اساس الزامات استاندارد تیم مدیریت رضایتمندی مشتریان iso 10004:2019 توسط شرکت آرین توف پاسارگاد (نماینده Tuv intercert آلمان) با بررسی و ممیزی فعالیتها و فرآیندهای واحدهای
به گزارش اطلاع با ما ، فرآیند رسیدگی به شکایات این بانک بر اساس الزامات استاندارد تیم رسیدگی به شکایات iso 10002:2019 و فرآیند رضایت سنجی از ذینفعان بر اساس الزامات استاندارد تیم مدیریت رضایتمندی مشتریان iso 10004:2019 توسط شرکت آرین توف پاسارگاد (نماینده Tuv intercert آلمان) با بررسی و ممیزی فعالیتها و فرآیندهای واحدهای اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار و شعب وصال شیرازی، فاطمی، ولیعصر و پاسداران تهران انجام شد. بر این اساس رعایت الزامات استانداردهای بین المللی یاد شده در بانک توسعه تعاون برای دومین سال متوالی تایید گردید.
برچسب ها :بانک ، بانک توسعه تعاون
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0