کد خبر : 5551
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 16:46

بازیکن منچستر یونایتد به اتهام خشونت خانگی از تیم کنار گذاشته شد

بازیکن منچستر یونایتد به اتهام خشونت خانگی از تیم کنار گذاشته شد
دو روز پیش بود که اعلام شد با شکایت دو زن دیگر از آنتونی، ستاره منچستریونایتد، آینده فوتبالی او در آستانه نابودی کامل قرار گرفته است.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از ورزش 3 ، دو روز پیش بود که اعلام شد با شکایت دو زن دیگر از آنتونی، ستاره منچستریونایتد، آینده فوتبالی او در آستانه نابودی کامل قرار گرفته است. بعد از شکایت همسر سابق آنتونی که او را متهم به  آزار و اذیت فیزیکی کرده بود، این بازیکن از تیم ملی برزیل کنار گذاشته شد و باشگاه منچستریونایتد نیز با صدور بیانیه ای از برخورد جدی با این بازیکن خبر داد.

این تمام ماجرا نبود و دردسر جدیدی برای آنتونی درست شده و دو زن دیگر نیز همین اتهامات را به او وارد کرده‌اند.

رایسا دی فریتاس، دانشجوی حقوق مدعی شد که پس از یک حادثه در ماه می 2022 که طی آن توسط آنتونی و مالو اوهانا – همسر سابق دودو بازیکن برزیلی – پس از حضور در یک کلوپ شبانه سائوپائولو مورد حمله قرار گرفت، آسیب دیده و راهی بیمارستان شده است.

در همین رابطه دقایقی پیش باشگاه منچستریونایتد بیانیه ای به این شرح صادر کرد: «منچستریونایتد اتهامات مطرح شده علیه آنتونی را تایید می کند. بازیکنانی که در مسابقات بین المللی شرکت نکرده اند، قرار است روز دوشنبه به تمرینات بازگردند. با این حال، با آنتونی توافق شده است که برای رسیدگی به اتهامات، بازگشت خود را تا اطلاع ثانوی به تاخیر بیندازد. ما به عنوان یک باشگاه، اعمال خشونت آمیز و سوء استفاده را محکوم می کنیم. ما اهمیت حفاظت از همه کسانی که در این وضعیت دخیل هستند را درک می کنیم و تأثیر این اتهامات بر بازماندگان سوء استفاده را می پذیریم.»

آنتونی نیز تایید کرد که فعلا در تمرینات یونایتد شرکت نخواهد کرد: «من با منچستریونایتد به توافق رسیده ام تا زمانی که به اتهامات مطرح شده علیه خود رسیدگی کنم، یک دوره غیبت و دوری از تیم را داشته باشم. می‌خواهم بار دیگر بی‌گناهی خود را از مواردی که به آن‌ها متهم شده‌ام اعلام کنم و با پلیس همکاری کامل خواهم کرد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.