کد خبر : 129812
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1403 - 22:20

خودروسازان هر کاری که دل‎شان می‌خواهد انجام می‌دهند

بازار خودرو در رکود است

بازار خودرو در رکود است
خودروسازان در حال حاضر هیچ رقیبی ندارند و همین امر موجب درجا زدن این صنعت شده است و باعث شده که خودروسازان هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام دهند.

به گزارش اطلاع با ما بازار خودرو در رکود است- رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‎داران و فروشندگان خودروی تهران بیان کرد: خودروسازان در حال حاضر هیچ رقیبی ندارند و همین امر موجب درجا زدن این صنعت شده است و باعث شده که خودروسازان هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام دهند.

اسد کرمی در ادامه با بیان اینکه دولت تاکنون وعده‌های مختلفی در زمینه خصوی‌سازی خودروسازان و بهبود وضعیت موجود داده، عنوان کرد: علیرغم وعده‌های مختلفی که تاکنون با آنها مواجه بوده‌ایم اما هیچ کدام از آنها عملی نشده است و همین اوضاع را وخیم‌تر کرده است. در واقع، دولت باید به عنوان تنظیم‌گر در بازار خودرو نقش داشته باشد نه اینکه در امور خودروسازان دخالت مستقیم کند.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‎داران و فروشندگان خودروی تهران در پایان با اشاره به وضعیت بازار خودرو عنوان کرد: بررسی روند کنونی بازار خودرو طی چند ماه گذشته حاکی از رکود مطلق در این بازار بوده و چنین شرایطی اوضاع ناخوشایندی را برای نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو ایجاد کرده است که عامل اصلی آن نیز دولت است.

برچسب ها :خودرو ، فروشنده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.