کد خبر : 141697
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 23:02

بارقه سرِ جنگی موشک

بارقه سرِ جنگی موشک
بعضی وقت ها به شلیک موشک های است که کمر دشمن را می شکند و البته، اقدام پسینی است؛ گاهی اوقات هم، به آماده کردن موشک ها، برای شلیک، به عنوان اقدام پیشینی.

به گزارش اطلاع با ما  ، موشک; محمدایمانی; بازدارندگی، بعضی وقت ها به شلیک موشک های است که کمر دشمن را می شکند و البته، اقدام پسینی است؛ گاهی اوقات هم، به آماده کردن موشک ها، برای شلیک، به عنوان اقدام پیشینی.

رژیم صهیونیستی، از درد به خود می پیچد. در حالی که ایران هنوز ضربه اصلی را نزده، رسانه های غربی و عبری با مرور تصاویر ماهواره ای و اطلاعات جمع آوری شده می گویند عملیات سه شنبه شب، بزرگ ترین عملیات موشکی تاریخ بوده است. آنها البته هنوز فقط نوک کوه یخ را دیده اند.
رسانه های عبری می گویند فرمانده سنتکام آمریکا به تل آویو رفته تا نحوه پاسخ قریب الوقوع اسرائیل به ایران را بررسی کنند.
موشک های فراصوتی که به قلب تل آویو و عمق راهبردی ترین پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی اصابت کرد، پیام قدرتمندی را ابلاغ کرد؛ مبنی بر اینکه ایران، آماده زدن ضرب شست نهایی است.
فضای رسانه ای، انباشته از ویدئوهایی است که نشان می دهد خوشه های موشکی ایران چگونه با عبور از پدافند اسرائیل، به شکل انبوه و پیوسته به اهداف اصابت می کنند.
ضربات محدود و مدیریت شده ایران در عملیات وعده صادق یک و دو، حتما تاثیر تربیتی موثری بر دشمن داشته و این اطمینان را به او داده است که هیچ سپر دفاعی و پدافندی قادر نیست ضربات قدرتمند ایران در عمق رژیم صهیونیستی را مهار کند.
اکنون که دشمن در مسیر شرطی شدن است و ضمنا گردن کشی می کند و شاخ و شانه می کشد، بسیار ضرورت دارد که شمایل موشک های بالستیک و نقطه زن و هایپرسونیک، در حالی که به عمق سرزمین های اشغالی و تاسیسات حامیان آنها نشانه گرفته شده، به نمایش درآید.
دشمن باید بداند که دست ها روی ماشه است و ساز و کار ماشه، برای تادیب حرامیان، برقرار. موشک ها که آماده شلیک است؛ فقط باید تصاویر آن را رسانه ای کرد.

برچسب ها :اسرائیل ، موشک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.