کد خبر : 124729
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1403 - 12:23

اپیدمی وطن فروشی در اینستاگرام

اپیدمی وطن فروشی در اینستاگرام
کم کم در اینستاگرام جنگ شناختی آغاز شد و کار بجایی رسید که طرف ناموسش را لخت مقابل دوربین اینستاگرام گذاشت تا چند لایک بیشتر جمع کند و الان هم که دیگر وضعیت طوری است که فقط فیلم رقص دختران و زنان سرزمینمان را در آن شاهد هستیم....

به گزارش اطلاع با ما  اپیدمی وطن فروشی در اینستاگرام- روزهای نخستی که اینستاگرام در ایران مطرح شد، مردم عادی که می خواستن به آن وارد شوند معمولا با تصویری مذهبی وارد می شدند.
مثلا تصویری از یا اباعبدالله…

آن روزها اینستاگرام واکنشی به این تصاویر نشان نمی داد چون برنامه ای شناختی برای این مردم داشت و برنامه اش زمانی باید شروع می شد که مخاطب وجود داشته باشد.

کم کم در اینستاگرام جنگ شناختی آغاز شد و کار بجایی رسید که طرف ناموسش را لخت مقابل دوربین اینستاگرام گذاشت تا چند لایک بیشتر جمع کند و الان هم که دیگر وضعیت طوری است که فقط فیلم رقص دختران و زنان سرزمینمان را در آن شاهد هستیم….

این به آن معناست دیوار دفاعی حیا فرو ریخته و اینستاگرام با چالش‌هایش در سرزمین بی مقاومت، تا هرجا که بخواهد می تازد.
اما در ماجرای کیمیا و ناهید، در المپیک فرانسه، حمایت از کسی که وطن خود را بدون دلیل فروخت و با پرچم کشوری دیگر مبارزه کرد، روال شده است و کسی که خلاف آن را انجام دهد، بایکوت می شود…

کیمیا علیزاده وقتی بعنوان یک ایرانی، مدال برنز المپیک را دریافت کرد، مورد توجه مقامات کشورمان قرار گرفت. حتی رهبر معظم انقلاب هم برایش پیام تبریک فرستاد. پول و هدایای بیشماری دریافت کرد اما در نهایت فریب همسرش را خورد همه چیز را برداشت و از ایران رفت و برای دریافت پناهندگی علیه مردمش حرف های زیادی زد.

حالا هم اینستاگرام می‌خواهد از او قهرمان بسازد، وقتی چهارسال پیش ناهید را برد همه سلبریتی ها برایش پیام تبریک فرستادن و استوری کردن و گفتن دیدید کیمیا پیروز شد؟
و وقتی کیمیا باخت، استوری میزارن ما بغض داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.