کد خبر : 144000
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 21:36

انتخابات آمریکا ؛ روزنامه گاردین از روند افزایش پشتیبانی از ترامپ در ایالت‌های چرخشی خبر داده است

انتخابات آمریکا ؛ روزنامه گاردین از روند افزایش پشتیبانی از ترامپ در ایالت‌های چرخشی خبر داده است
روزنامه گاردین گزارش داد که آمار و تغییرات در نظرسنجی‌ها موجب نگرانی در ستاد انتخاباتی کامالا هریس شده است.

به گزارش اطلاع با ما ، انتخابات آمریکا: روزنامه گاردین گزارش داد که آمار و تغییرات در نظرسنجی‌ها موجب نگرانی در ستاد انتخاباتی کامالا هریس شده است.

▫️ بر پایه این گزارش، در هفت ایالتی که به‌عنوان ایالت‌های رقابتی شناخته می‌شوند، فاصله #دونالد_ترامپ با کامالا هریس در حال کاهش و ترامپ در حال کسب حمایت بیشتر است.

▫️ گاردین با مقایسه نتایج نظرسنجی‌ها در ۱۰ روز گزارش داد، درحالی‌که در دو هفته گذشته کامالا هریس در نظرسنجی‌ها چهار درصد از ترامپ جلوتر بود، از روز ۱۹ مهر این برتری به دو درصد کاهش یافته و هم‌اکنون حاضر ۴۶ درصد رای‌دهندگان از ترامپ و ۴۸ درصد از هریس حمایت می‌کنند.

▫️اما با توجه به اینکه آرای هفت ایالت چرخشی #پنسلوانیا، #ویسکانسین، #کارولینای_شمالی، #جورجیا، #آریزونا و #نوادا در تعیین رئیس‌جمهوری آینده آمریکا نقش اصلی را دارد، نگرانی‌های دموکرات‌ها در ارتباط با این ایالت‌ها رو به افزایش است.

طبق بررسی گاردین، درحالی‌که دو نامزد در این هفت ایالت اختلاف ناچیزی دارند؛ هریس در سه ایالت نوادا، میشیگان و پنسلیوانیا دست برتر را دارد و ترامپ در ایالت‌های دیگر از هریس پیشی گرفته است؛ همین اختلاف می‌تواند باعث شود ترامپ ۲۷۰ رای کالج الکترال مورد نیاز را از آن خود کند و وارد کاخ سفید شود.

▫️ از سوی دیگر، از زمان مناظره انتخاباتی هریس و ترامپ در روز ۲۰ شهریور، حمایت از هریس در دو ایالت کلیدی پنسیلوانیا و ویسکانسین رو به کاهش است؛ درحالی‌که تا یک هفته پس از مناظره، هریس در #ویسکانسین یک درصد از ترامپ جلوتر بود، نظرسنجی دانشگاه کوینیپیاک که چهارشنبه ۱۸ مهر منتشر شد، نشان می‌دهد ترامپ در این ایالت دو درصد از هریس جلوتر افتاده و در پنسیلوانیا نیز برتری شش درصدی هریس به سه درصد رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.